zaterdag 11 juni 2011

Fijne dag!

Hallo allemaal,
Vandaag is mijn duo-collega jarig. Ik heb voor jaar dit kaartje gemaakt. Ik heb één van de nieuwste magnolia stempeltjes gebruikt. Oooo, wat zijn ze weer lief. Het papier is van Bo Bunny. Verder heb ik geprobeerd om dit keer eens een echte scrapkaart te maken. Met heel veel verschillende velletjes papier bovenop elkaar. Ik vind hem zelf wel goed gelukt. Natuurlijk heb ik wel weer gewerkt met  mijn favoriete kleurtjes roze-bruin.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend.
Ga snel even wat rapporten voor mijn leerlingen schrijven.
Wie weet blijft er dan nog wat scraptijd over.Tot snel.
Groetjes Mirande
Nog even een foto van wat dichterbij.

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Miran! Heel lief ook met dit stempeltje. Was leuk woensdag! Ik heb mijn kaartje nu ook afgemaakt waar ik mee bezig was, zet 'm morgen even op mijn blog. Ga vanavond ook nog even aan het scrappen. Jij succes met rapporten schrijven dan maar. Een fijn pinksterweekend! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    wat een ontzettend lief kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit geworden! Mooi ingekleurd en leuk papier dat je hebt gebruikt!
    Liefs en een fijn weekend!
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is erg leuk Miran. Leuk met die kleurtjes...is ook wel mijn favoriet. En dat stempeltje is echt een snoesje!! Fijne avond. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het kaartje is erg leuk. mooie kleuren.
    daar zal je duo-collega wel blij mee zijn! zo mooi en rustig kaartje. leuk!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Mirande!
    Zulke mooie kleurtjes, dat stempeltje is zo lief je ziet het overal op de blogs anders gebruikt worden.
    Wat een karwei hè rapporten, gelukkig hebben wij die in mei al meegegeven.
    Succes en geniet ook van je lange pinksterweekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirande,

    wat een schattig kaartje heb je gemaakt. Zal ze weer helemaal blij mee zijn. 't Is je toch nog gelukt om tussen door te scrappen.......lastig, hè, zo'n onschuldige verslaving.
    Onze collega krijgt van het team weer een leuke bon van de winkel uit Klarenbeek. Was voor mij weer een mooi excuus om even te neuzen. En natuurlijk om wat te kopen.
    Die bloem die je hebt gemaakt is van een koffiefilterzakje, he? Ik ga snel eens bij Durvina kijken, hij is echt prachtig!

    Groetjes, tot dinsdag en fijne vrije dagen!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Mirande,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje! dat scrapkaartje is wel gelukt hoor! Dat rozebruin is erg mooi, en het stempeltje is zooooooo schattig!
    Kun je die rapporten ook niet scrappen? Veel leuker, Toch?
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Mirande !
    Heel leuk gedaan !
    Ik duim dat er wat scraptijd voor je overblijft hoor, die is altijd moeilijk te vinden he :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande