zondag 18 augustus 2019

Woef

Hoi, hoi,

Hier ben ik weer met een kaartje, dit keer een hondenkaartje. 
Helemaal niet iets wat mensen van mij verwachten 
omdat ik niet zo heel dol ben op honden. 
Maar goed soms moet je ook eens een keer iets doen wat niet zo bij je past. 
Heel lang geleden heb ik een keer een papierblokje met hondenpapier 
gekregen maar die had ik nog nooit gebruikt en ja 
weggooien dat doen we natuurlijk niet. 
Maar wie wat bewaart heeft wat en dit keer kon ik 
het papier goed gebruiken. 
Dutch Doobadoo heeft deze maand deze tekstmal uitgebracht 
waarbij ik het hondenpapier heel goed kan gebruiken.
Het is de Dutch Card Art 470 713 730.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens heb ik de letters op designpapier overgetrokken en deze uitgeknipt. 
De randjes heb ik bewerkt met bruine distress inkt.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de collectables van Marianne Design. 
José heel erg bedankt dat ik deze even van je heb mogen lenen. 
Ze zijn toch wel erg leuk en stiekem heb ik wel een 
beetje spijt dat ik ze niet heb gekocht. 
Maar goed wensen moet je blijven houden.


Op een stukje extra designpapier heb ik de tekst "dikke knuffel" gestempeld.


Achter dit schattige, snuffelende hondje heb nog een tekstkaartje geplakt, 
die bij het papierblokje hoort. 
Verder heeft het kaartje niet zo heel veel nodig. 
Ik denk dat ik dit hondenkaartje maar naar mijn schoonzus
 stuur die is echt gek van honden, ze kan het vast wel waarderen.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





3 opmerkingen:

  1. Een hele mooie schattige kaart! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this and need it for my classroom. Is it a kit or individual pieces? How much for all 3 pieces in US $$? It's adorable! Thanks for getting back to me as soon as possible. Jill Boyd Canadian, TX

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande