donderdag 22 december 2011

Kerst cadeausetje


Hallo allemaal,
Heerlijk na een paar dagen werken heb ik nu vakantie! De kerstviering op school is achter de rug en oooo wat was het dit jaar een leuke musical!
Nog een paar dagen en dat is het al weer Kerstmis. Ik heb nog enkele kerst creaties, die ik graag aan jullie wil laten zien. Dit cadeausetje is er een van.
Het is een setje van een kaarsje en een een kerstkaarten luciferdoosje. De vorm van het doosje vond ik zo leuk, ik heb het doosje maar gepimpt zodat er een kerstkaartje is ontstaan, die aan twee kanten te bekijken is. Ik heb dit leuke doosje gekocht bij de Action.


Het papier wat ik gebruikt heb komt uit de kerstlijn van Paper en Pictures.
Verder heb ik twee Magnolia stempeltjes gebruikt, die ik heb ingekleurd met mijn  Aqua markers. Ik heb de smaak te pakken en begin het steeds leuker te vinden. De kerstboom en de kerststerren zijn gemaakt met creatables van Marianne Design.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit setje vinden. Ik zal morgen weer eens proberen om een blogrondje te doen. Op dit moment is mijn dochter ziek dus er komt niet zo heel veel van bloggen terecht. Hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande

7 opmerkingen:

  1. Erg leuk setje Mirande! Het doosje is super leuk, goed idee om het meteen als kaartje te doen. Het windlichtje is er ook echt leuk bij. Stempel is superschattig en erg mooi ingekleurd zeg! Geniet van je vakantie en hele fijne feestdagen gewenst. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb een heel leuk setje gemaakt, zo leuk om te geven.

    Fijne feestdagen, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap met je dochter zo sneu altijd als die kleintjes ziek zijn.
    je setje is weer helemaal top. Wat verzin je toch altijd leuke dingen om te maken.
    Ik wens je hele fijne dagen en dat de kleine maar weer gauw beter mag worden.
    Een fijne vakantie.
    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee en heel mooi uitgewerkt. Beterschap met je dochter.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk een welverdeiende vakantie voor je!
    Jammer dat je nu met een ziek smurfje zit...gaat het al een beetje beter met Merle?
    Schitterend je kaartje en doosje!
    Wat een mooie roze kleurtjes heb je gebruikt, heel feestelijk gefotografeerd met dat kaarsje erbij.
    Geniet van je heerlijke vrije tijd en hele fijne feestdagen met z!n allen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lekker dat je vakantie hebt, lekker even uitrusten!!!
    Je kadootje is erruugg mooi, prachtig papier zeg!!!
    Beterschap voor je dochtertje... hoop dat ze voor de kerst weer een beetje de oude is...
    Fijne dagen!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een heel leuk setje gemaakt! Door de foto te vergroten, heb ik geprobeerd om te achterhalen hoe het doosje in elkaar zit. Echt heel heel leuk!

    Onze kinderen gaan morgen ochtend nog naar school en dan is hier ook vakantie.
    Beterschap voor Merle! Ik wens jullie hele fijne Kerstdagen toe en al het beste voor 2012!

    Groetjes, Judith

    PS: Sorry, ik heb al lang niet meer gereageerd, maar wel alle post gezien. Het doosje van 8 december vind ik ook super, net als de rest. Mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande