vrijdag 9 maart 2012

Onze kleine meid

Hoi, hoi,

Dit keer heb ik een lo gemaakt. De eerste in het jaar 2012. Ik wil er dit jaar in ieder geval 12 maken. Dus dit is een goed begin. Hahaha.
Toen onze dochter 9 maanden oud was zijn we op een mooie zomermiddag naar het bos gegaan waar we deze schattige foto's van haar gemaakt hebben. Het papier wat ik gebruikt heb is van My Minds Eye, het waren restjes die ik nog had liggen maar ze pasten heel goed bij deze foto's. Ik heb de lay-out aangekleed met wat bloemen. Sommige bloemen heb ik gekocht en andere bloemen heb ik gemaakt met een creatable van joy. In het hart van de bloem heb ik verschillende splitpennen verwerkt.
De letters heb ik gemaakt met de tim holtz stans. Hij blijft leuk. En voor het eerst heb ik een randje met de hand geborduurd op mijn LO. Dat was voor mij een hele klus, werken met naald en draad is echt niet mijn ding al staat het wel leuk.

Achter de foto's heb ik een label verstopt. Op de voorkant heb ik een tekst gestempeld. Op de achterkant heb ik een verslagje van deze middag geschreven, altijd leuk voor later.
Nou ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn eerste lo van dit jaar vinden. Ik ben benieuwd of ik me dit jaar aan mijn voorgenomen afspraak houd. Ik moet nu maar snel beginnen met mijn tweede lo. hahaha.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot snel maar weer.
Groetjes Mirande

13 opmerkingen:

  1. Wat een schattig klein meisje daar in het gras!! Prachtige layout, mooi de verschillende bloemen, leuke letters!! succes met de volgende LO.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie layout is dit Mirande! Lieve meid heb je!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOhhhh wat mooi zeg, prachtig!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Mirande,
    Het is zo mooi! Die schattige foto's op zo'n mooi kleur papier, ik vind het een schot in de roos!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is schitterend!!!
    En de foto's van jullie kleine meid ook!!!
    Je hebt de kleuren leuk aangepast aan haar jurkje.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhhhh, zo mooi! ik vind je layout geweldig! Ga door ga door! Enne...borduren een hele klus dat herken ik wel. Ik heb dat ook eens ooit gedaan, maar geloof niet dat ik het voor herhaling vatbaar vind, haha. Het effect is erg mooi, maar wat je zegt: een hele klus. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha Mirande,

    wat een prachtige LO! En altijd leuk om iets nieuws te proberen, toch? Ik heb het tot nu toe ook 1 keer gedaan en vind het niet moeilijk, maar het kost wel even wat tijd en inspanning. Op jouw LO staat het erg leuk. Ik heb je mail gekregen, hoor. Superleuk. Fijn dat het beter met je gaat. Ik had nog wat leuks voor Corry gemaakt, komt nog op mijn blog...

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miran, wat goed van je.....je eerste layout (van dit jaar dan) !!
    Samen LO's scrappen is er nog niet echt van gekomen he. Komt vast wel goed. De jouwe is heel erg mooi.
    Leuke frisse kleurtjes en dan die schattige foto's van Merle. Wat een poppetje toch he.
    Tot morgen, Klarenbeek wordt niet wat hoor....ben nog heel druk. Maar na mijn verjaardag neem ik je wel een keertje mee. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooo...wat lief....wat een mooie foto's.
    je hebt die foto's prachtig in je LO verwerkt.
    mooie bloemen gebruikt.
    succes met je tweede LO.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige LO!! Mooie kleuren en wat een mooie fotos! Zo lief en schattig!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een schitterende LO. Je borduurwerkje is je goed afgegaan zit er top uit.
    Nr 1 is af nu naar de volgende 11 ik kijk er naar uit. Je kan er wat van prachtig.

    Liefs,Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mirande
    Eerst even commentaar op deze prachtige lay out !
    Wat een schitterende foto's zeg en dat papier past er zeker heel erg mooi bij!
    Mooi streven om elke maand een lay out te maken!
    Leuk dat je op de tag ook de dag beschreven hebt, goed idee!
    Ik heb ook nog zo'n soort foto van mijn dochter met zo'n babyhoedje op tussen de narcissen, geweldig zo'n herinnering!
    Misschien ga ik van haar babyfoto's ook nog wel eens zoiets maken.
    Help...ik kom om in de ideetjes maar hier in huis is ook nog zoveel in te halen als ik eenmaal weer vooruit kan.
    Dat zal nog even op zich laten wachten ik mag voorlopig nog geen rug belastende zaken doen dus geniet nog maar even van wat ik wel kan en wat er anders niet van komt.
    Ga snel door naar je volgende mooie projekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waaw, die LO is megamooi! En wat passen die foto's er goed bij! Wat zijn dat geweldige foto's. Canvasje aan de muur waard!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande