donderdag 31 januari 2019

Sweet Winter Wishes





Hallo allemaal,

Yeah, de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo liggen weer in de winkels!
 Dit keer zijn ze echt zo onwijs leuk!
Ik ben er direct mee aan de slag gegaan.
Voor deze bloghop maakte ik dit winterse doorkijkkaartje.  







We hebben ook dit keer weer een bloghop voor jullie georganiseerd. 
Doen jullie ook weer mee? 
Wanneer je mee doet kun je kans maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket. 
 Wat moet je hier dan voor doen? 

  • Ga tussen 28 januari t/m 2 februari 2019 langs de blogs van alleDutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Wanneer je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug op het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.


Ik ben voor jullie aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo Fold Card Art
Art 470 713 703


Ik heb de basiskaart 2 x overgetrokken op van wit cardstock. 
Hierop heb ik eerst designpapier geplakt. Dit papier komt uit een groot papierblok met mooi winterpapier van de beroemde winkel waar ik maar al te graag kom😊
Hierna heb ik 2 mallen aan elkaar vastgeplakt zodat er een doorkijkkaart ontstaat. 



Met een stans heb ik drie verschillende sneeuwlagen gemaakt. 
Deze lagen heb ik aan de binnenkant van de kaart bevestigd 
zodat er diepte in de kaart ontstaat. 
De sneeuwranden heb ik achter elkaar op verschillende hoogtes achter elkaar geplakt. 



Op de onderstaande foto kun je dat nog beter zien.



Hierna ben ik aan de slag gegaan met de onwijs leuke pinquins van My Favorite Things.
Ik heb de afdrukjes uitgeknipt en inkleurd met Faber Castell potloden.



Op de voorkant heb ik nog wat sneeuwvlokjes gestanst
uit wit papier en die opgeplakt.
De tekst "Winter" heb ik ook uitgestanst en deze later
 nog een keer op grijs papier gemat.
Enkele sneeuwvlokjes heb ik opgehangen aan een touwtje
zodat het net lijkt of ze echt vallen.
Aan de linkerkant heb ik een labeltje gemaakt
met het nieuwe scrap stencil van Joy.
De tekst sweet wishes
heb ik gestanst uit wit papier.
Hierna heb ik het door de versa mark inkt
gehaald en voorzien van wit embossing poeder zodat het lekker glanst.
Op het laatst nog even een lintje erdoor gehaald.





Op het labeltje heb ik nog een bloemetje geplakt die ik gestanst heb uit glitterpapier.
Onderaan het kaartje heb ik wat ijseffect verwerkt. 

Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

42 opmerkingen:

  1. Ook al een leuke kijk kaart. Zo gezellig die pinguïns

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, ook al zo'n leuke doorkijkkaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave kaart Mirande, ik zou zo boven de kerstboom weer opzoeken, echt geweldig!
    krijg een decembergevoel bij dit kaartje.
    bedankt voor t delen!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk tafereeltje heb je op/in deze gave kaart gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heerlijke winterkaart. Ik vind de pinguïns top bij dit tafereel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winterdoorkijkkastkaartje je blijft er naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh deze is echt te schattig!!! En ik krijg ineens hele leuke idee%n voor die mal...... wordt tijd voor tijd haha......... maar dat gaat wel goed komen!! Nogmaals wat een schatje!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuk winters kaartje, en die pinguins ................ ooooohhhhh supercute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oké nu weet ik het zeker, deze mal gaat gekocht worden. Wat een geweldige kart heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart. De pinguïns zijn echt schattig. Je kunt echt veel kanten op met de nieuwe mal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Mirande, ja wat een leuke mal hé!
    En je hebt er een superleuke kijkdoos van gemaakt!
    Liefs Pouwla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig creatie is het geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie creatie is dit geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk om te zien Mirande! Een prachtig winters tafereel kijk kaart. Bedankt voor de inspiratie. Groetjes, Minke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige kaart, die wil ik ook maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo heerlijk winters! De sneeuw ligt hier nog een beetje, daar past dit kaartje goed bij. Het is een mooi model en ik ben zeker geïnspireerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Toppertje van een doorkijk...leuk die winterse sfeer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh😍 ik ben verliefd hoor...zo super schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk deze, mijn favoriete jaargetijde, winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk deze kaart met de pinguïns ......lekker winters net als op dit moment in Amerika....

    BeantwoordenVerwijderen
  21. In 1woord schattig.
    Groetjes Sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woooow Miranda wat een schitterende winterse creatie is dit ...zo een mooi doorkijkje met een prachtige diepte erin....en die schattige pinguinekes maken hem helemaal af....TOP!!!

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Superleuk gedaan Mirande...echt winter!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super schattig kaartje is het geworden😍😍 Ik denk dat dit toch wel een favoriete mal van mij gaat worden. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  25. JA ook zo'n box kaartje maar weer een hele andere. Zoooooo lief met die pinguins. Helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh wat leuk die pinguïns! Ik krijg helemaal zin om te shoppen 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk gedaan. Een mal die zeker op mijn verlanglijstje staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke winterse creatie, het is net een schilderijtje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande