zaterdag 25 juni 2022

Ha Ha lach iedere dag!


 Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een tunnelkaartje gemaakt. Ik heb het model van internet. De basiskaart heb ik gemaakt van wit cardstock. Vervolgens heb ik de kaart verder aangekleed met het leuke papier uit de Crafty Kit Woodland Animal van Dutch Doobadoo

473 005 026



De teksten heb ik gestempeld met een nieuwe stempelset die ontworpen is door Mathilde Botenheft. Deze stempelset is alleen verkrijgbaar bij Scrap en Co in Klarenbeek. 


De plaatjes op de kaart horen bij de papierset van Dutch Doobadoo. Met deze set kun je dus heel snel en simpel een leuk kaartje maken.





Ik wens jullie nog een hele fijne dag en vergeet niet te lachen hé?
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande