donderdag 8 september 2022

Zomer!




Hoi, hoi,

Wat is de nieuwe zomer mal een leuke mal. Ik maakte er nog een zomerskaartje mee en dit keer gebruikte ik designpapier van Crafty Clock. 



Dutch Doobadoo Crafty Kit Potje Zomer
  473 005 029

Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock om daarna met het mooie designpapier aan de slag te gaan. Bij dit papier zitten ook setjes met plaatjes. Deze heb ik gebruikt om de kaart verder aan te kleden.  Hierdoor maak je heel snel een leuke zomerkaart.


Met een zwarte gelpen heb ik nog wat accentlijntjes op de kaart gezet.
Ik wens jullie nog een fijne zomer en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande