zondag 4 december 2022

Gluurpiet in de zak


Hallo allemaal,

Nog een Sinterklaaskaartje van mij. 
Met een oudere Dutch Doobadoo mal van de zak en de nieuwe build up mal van de Gluurpiet maakte ik dit kaartje.


470 713 754



Dutch Doobadoo Build up Gluur Sint en Piet
470 784 176


De mal van de zak heb ik overgetrokken op kraft papier. De bovenkant van de zak heb ik nogmaals overgetrokken op kraft papier en dit stuk papier heb ik bestempeld met een tekststempel. De onderkant van de zak heb ik beplakt met designpapier uit de Crafty Kit Sinterklaas van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Crafty Kit Sinterklaas
 473 005 034


De cactusplaatjes komen uit een oudere Crafty Kit maar vond ik hier wel leuk bij passen, soms kom je ineens nog wat tegen op je hobby tafel waarvan je denkt, he dat is leuk, die ga ik gebruiken😂.

De cadeautjes naast de gluurpiet heb ik ook gemaakt met een oudere Dutch Doobadoo mal.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande