zondag 10 maart 2024

Hi Een piepklein berichtje



Hallo allemaal,

Met deze onwijs leuke digistempel Hallo Zebra van

Amanda Jayne Designs maakte ik dit kaartje.

Ik kleurde het afdrukje in met Faber Castell potloden en gebruikte daarvoor de volgende kleurtjes

zwart 199 - roze 152 - roze 189 - donker roze 124

Daarna maakte ik er een schudkaartje van. De zebra heb ik in het schudgedeelte gezet en de tekst Hi heb ik voor de tweede keer gekleurd en daarna uitgeknipt en deze met foam-tape op de kaart geplakt. Hierdoor staat de tekst echt op de voorgrond.

Ik versierde de kaart met blaadjes en bloemetjes, mini florals van Elisabeth Craft Design. Deze heb ik gekleurd met Distress inkt en daarna bewerkt met glitterlijm. In iedere bloem zit nog een plakparel.

De tekst heb ik gestempeld met een stempelset van Marianne Design. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel,




2 opmerkingen:

  1. Een superleuke kaart, mooi hoe je "hi" met het handje op de voorgrond hebt geplaatst. De bloemetjes staan er zo gezellig bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande