dinsdag 7 mei 2024

Voor de jarige!




 Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien. Dit keer heb ik een verjaardagskaartje gemaakt met de leuke digistempel van het olifiantje van Polka Doodles.

https://www.polkadoodles.co.uk/birthday-cake-elephant-printable-digital-stamp-for-card-making-craft-scrapbooking-printable-stickers/

Ik heb het olifantje ingekleurd met Faber Castel Poltoden en hiervoor gebruikte ik de kleuren

donkergrij nr 254 - lichr grijs nr 272 - donkerroze nr 124 -  roze huidskleur nr. 152.

De roomlaag van de taart bewerkte ik na het inkleuren met Glozzy accents. Het vlammetje van de kaars heb ik bewerkt met roze stickels.

Ik heb designpapier gebruikt uit het koeienblokje van Craftlab. De stempeltjes die ik gebruikt heb komen uit een stempelset van Carlijn Design.

Om de kaart goed dicht te kunnen vouwen maakte ik nog een band en daarop heb ik nog enkele taartjes geplakt die ik met MFT stempeltjes gemaakt heb. Ook deze heb ik ingekleurd met Faber Castel potloden ik gebruikte daar ook het donkerroze kleurpotlood voor nr. 124. De room laag heb ik bewerkt met een glitterpen van Nuvo.

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot en volgende keer.




2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande