dinsdag 10 september 2024

Mairmaid Friends


Hallo allemaal,

Dit keer maakte ik een schudkaartje met de digistempel 
Mermaids Friends van Amanda Jeyne Design


Ik kleurde het afdrukje in met Faber Castell potloden en gebruikte hiervoor de volgende kleuren
licht blauw 145- zee
geel - 105 - haren
bruin - 280- haren
groen - 166 - schildpad
licht roze - 132 - gezicht en schildpad
paars - 138 -  249 - zeemeerminnenstaart

Met een wat oudere stans van Marianne Design maakte ik de reddingsboei, hierin heb ik een shaker verwerkt zodat ik er een schudkaartje van kan maken. Met een bubbelstempel stempelde ik nog wat luchtbellen op de achtergrond. In de shaker heb ik verschillende schudmaterialen gedaan, zoals blauwe glitter en sequins. 


Met een jute touwtje maakte ik het kaartje af. 



Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.




 

2 opmerkingen:

  1. Een leuk idee om een schudkaart te maken met de reddingsboei, zo gaaf met dat touw eromheen. De leuke digi en het schudmateriaal lijken net echt een onderwaterwereld, ook door de gestempelde bubbels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart met de reddingsboei en het touwtje. Grappig dat we dezelfde digi ook ongeveer in dezelfde kleuren hebben gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande