donderdag 10 oktober 2024

Hoera voor de Herfst!


Hallo allemaal,

Dit keer maakte ik een herfstkaartje met de digistempel Autymn Fall Freddy Fox van Polka Doodles.

Polka Doodles - Autumn Fall Freddy Fox - Toadstool Woodland Log

Ik gebruikte mijn Faber Castell potloden om het afdrukje in te kleuren. Ik heb de volgende kleuren hiervoor gebruikt

oranje//bruin - 186 - 179 - vosje

groen - 165 - broekje en hoedje 

bruin - 280 - 268 - boomstam en paddenstoel


Ik gebruikte het papier van Mintay Autumn Splendor voor deze kaart. Bij dit papier horen ook plaatjes die ik weer op het kaartje verwerkt heb maar dat hadden jullie vast al gezien.





  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer. 



1 opmerking:

  1. Wat een schitterend model Mirande! Het vosje staat er perfect bij..... mede dankzij de gave bladeren die je gebruikt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande