vrijdag 21 maart 2014

Hoera Jack is geboren!



Hoi, hoi
Merle moest even op dit blijde nieuws wachten maar haar juf heeft nu eindelijk een baby. We wisten al dat het een jongentje werd maar nu weten we ook dat hij Jack heet. Om de juf en haar man te feliciteren heb ik dit kaartje gemaakt. Merle heeft er binnenin iets geschreven en getekend en daarna zijn we snel naar de brievenbus gefietst om de kaart op de post te doen.
Vanochtend ben ik samen met mijn moeder naar een bloemschikcursus geweest. Ook altijd erg leuk. Dit hebben we vanochtend gemaakt. Dat staat weer gezellig op tafel.

 
Ik wens jullie een heel fijn weekend en tot snel.
Groetjes Mirande

15 opmerkingen:

  1. Ooooh wat een lief kaartje Mirande!!
    En wat lieve tekst heeft je dochter er in gezet!
    Je bloemstuk is prachtig! Een echte eyecatcher zeg!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig leuke babykaart en het bloemstuk daar breng je echt het lente gevoel mee in huis
    ziet er prachtig uit
    Een fijn weekend
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Mirande,
    wat een schitteren bloemstuk heb je gemaakt en je kaartje voor de ouders van Jack, is keimooi, leuk de tekst van Merle,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt! En wat schattig dat Merle er ook iets in heeft geschreven. Zo lief!!
    En ook je bloemstuk is weer een plaatje. Dit doe je volgens mij elk jaar met je moeder, of is dit toeval?
    Fijn weekend,
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart en een super schattige tekst binnenin. En je bloemstuk is ook erg mooi geworden, ik hou wel van die natuurtinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke en schattige kaart met veel leuke details.
    En wat een prachtig bloemstuk!!

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje, en de zelf geschreven tekst van de kleine meid maakt het helemaal af. Wat een prachtig bloemstuk, dus je heb nog meer talenten niet alleen mooie kaarten en albums maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Mirande, wat een schattig kaartje voor de baby van de juf en schattig dat je dochter zelf de tekst erin heeft geschreven, je bloemstuk is ook erg mooi, heel apart, dat zijn de leuke dingen, voor jou ook een fijn weekend, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mirande,
    wat heb je een geweldig leuk kaartje voor de juf van Merle gemaakt en haar papa ;-) Wat kan Merle al goed schrijven!
    Je bloemstuk is ook schitterend. Heb je de kamer veranderd??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een beauty van een kaart, de kleuren, wauw die zijn super leuk bij elkaar.
    Het is weer een toppertje en wat ziet dat er gezellig uit met je bloemencreatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een schitterende kaart Mirande, ik vind hem helemaal super, zo mooi en dat is je bloemstuk ook, hoe mooi heb je dit nu toch weer gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige babykaart, heel mooi gemaakt en dan je bloemstuk schitterend en heel apart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Mirande, wat een super lief kaartje heb je gemaakt voor de ouders van Jack! Inmiddels zal je Jack al wel in het echt bewonderd hebben...Ook je bloemstuk zal waarschijnlijk wel niet meer zo fris en mooi staan te pronken op je tafel maar ik wilde je toch nog even laten weten dat ik het super knap en erg mooi vind! Gezellig weekend gewenst! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Omdat Blogger zo vaak kuren vertoond, wil ik mijn blogs verder volgen via Bloglovin'. Dat deed ik al bij jouw blog, maar dan weet je het als je een volger minder via je blog ziet! I'm still watching you! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He Mirande, lang niks meer van je "gehoord". Misschien kan ik beter zeggen " gezien". Alles goed met je? Scrap je nog? Ik mis je creaties wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande