woensdag 11 april 2012

Leuke post!


Hallo allemaal,

Ik heb inmiddels al  bijna twee jaar een eigen blog. Nog iedere dag geniet ik ervan dat hier ooit aan begonnen ben. Het is zo leuk om ideeën bij anderen op te doen. Maar het is nog veel leuker om je creaties aan anderen te kunnen laten zien waarna je vaak heel veel leuke reacties krijgt. Ik wil iedereen bij deze bedanken voor alle reacties die ik de afgelopen tijd gekregen heb. Ik lees ze altijd met heel veel plezier!
Wat ik toch wel heel bijzonder vind is dat je met bepaalde medeblogster toch iets speciaals opbouwt, terwijl je elkaar helemaal niet kent. Zo is Maia ook één van die volgsters. Van haar kreeg ik twee weken geleden dit leuke kaartje, waarin ze allerlei leuke spulletjes voor me gedaan had. Zo lief en zo ontzettend leuk om te krijgen!
Maia ook via deze weg wil ik je nogmaals bedanken voor deze leuke post! Ik ben er zo blij mee en zoals jullie gezien hebben heb ik al enkele spulletjes in mijn vorige post gebruikt.

De binnenkant van het kaartje waarin alle spulletjes verstopt zaten. In het roze zakje aan het kaartje zitten ook nog allerlei leuke houten figuurtjes.
Ik hoop dat ik nog heel lang met veel plezier kan blijven bloggen en scrappen en dat ik vaker van deze leuke post krijg. Hahaha. Maar ik vind het ook leuk om anderen met zo'n postpakketje te verrassen omdat ik weet hoe leuk het is om zoiets te krijgen.
Tot snel.
Groetjes Mirande

12 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een geweldig mooi kaartje van Maia gekregen en met nog leuke dingetjes erbij! Ja dat is nou het leuke van bloggen en dat je dan zoiets krijgt is toch superlief! Geniet ervan.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is er heel leuk aan Mirande! Met sommige mensen krijg je een leuke band ook al ken je elkaar niet echt. Ik zou momenteel mijn blogje ook niet kunnen missen! Leuk kaartje heb je gekregen en geniet van de spulletjes!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk zeg, super om zo'n mooi kado te krijgen!! Veel plezier er mee!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Miran,

    Wat lief van Maia dat ze jou dit kaartje met spulletjes heeft gestuurd. En het is ook nog eens een heel leuk kaartje en erg leuk modelletje!
    Fijn dat je via je blog zulke leuke contacten op doet. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en lieve verrassing heb jij ontvangen.
    Zoiets spontaan toegestuurd te krijgen is toch geweldig?

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk Mirande! Het is inderdaad bijzonder om dit soort mooie creaties te ontvangen van medeblogsters. Wij hebben ook een aantal prachtige creaties toegestuurd gekregen met de geboorte van Robyn. En wat je zegt, eigenlijk ken je elkaar helemaal niet maar toch voel je een band! Heel speciaal hoor. Fijne dag nog! Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Mirande, wat ben je heerlijk verwend zeg, geniet ervan.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief zeg! Verwennerij. En ja bloggen is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een schitterende kaart Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps een late reactie van mij maar ik was een beetje druk en zenuwachtig de laatste tijd!
    Vandaag weer een prik gehad en het boekje voor mijn moeder af gemaakt en inmiddels gegeven dat valt niet mee om staand te moeten doen dus even niet bloggen dan.
    Graag gedaan hoor, ik vind het ook leuk om mensen te verrassen ook omdat ik zelf weet hoe leuk dat is en hoe het je toch weer eventjes op pept!
    Inderdaad heel speciaal zo'n blogvriendschap ik geniet er ook enorm van!
    Ik ben nog maar een jaartje aan het bloggen maar zou het ook niet meer kunnen missen!
    Ga even snel door naar je volgende kaartje
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om te lezen zeg, heel erg leuk om zoiets moois en liefs te krijgen. Je weet zelf ook altijd zo goed door wie dat wel en door wie dat minder gewaardeerd wordt! Dat bloggen is idd heel erg apart, hoe je toch leuk contact kan hebben met elkaar over "het web". Lekker modern ;)

    Groetjes Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om dit kaartje te ontvangen Mirande! :)
    Heb je er al wat leuke dingen mee gemaakt? :)

    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande