donderdag 28 maart 2013

Vrolijk Pasen! Traktatie voor Lars.

Hallo allemaal,
 
Wat vliegt de tijd, voor je het weet is er al weer een week voorbij. Deze week ben ik wel creatief geweest hoor maar dit keer niet  met het maken van kaartjes. Ik ben heel druk geweest met het maken van deze vrolijke paastraktaties. Lars, onze zoon, wordt op eerste Paasdag alweer 8!
Omdat hij met de Pasen jarig is wilden wij een leuke paastraktatie maken. Even googlelen en al snel vonden we dit patroontje van deze leuke paashaas. Daarna was het een kwestie van printen en uitknippen. Gisteravond heb ik de hele avond in de keuken gestaan om pop cakes te bakken en deze te voorzien van een lekkere chocolade laag. Leuk werk maar wat gaat daar veel tijd in zitten. Gelukkig mag het eindresultaat er zijn, al zeg ik het zelf. Ik vind de paastraktaties erg leuk! Wat vinden jullie ervan?
Even een foto van de paashaas wat dichterbij. Onderaan het bolletje zitten de voetjes van de paashaas, dat is op deze foto niet zo goed te zien.
Voor de juffen had ik kleine  paasmandjes gemaakt, die we gevuld hebben met lekker paaseitjes.
Mijn dochter Merle heeft zelf ook een paasmandje voor haar juf geknutseld en dit is haar mandje. Ze is er apatrots op en heeft het mandje vanochtend aan de juf gegeven. Juf was er helemaal blij mee.
Daarna hebben we alles op een dienblad gezet en waren we klaar voor het feestje op school. De paashaasjes staan in een pop cake standaard, die je bij de Xenos kunt kopen. In de standaard heb ik een grasmatje met bloemetjes gestopt om het geheel wat vrolijker te maken. De pop cakes bleven hierdoor nog prima staan hoor.
 
 
Bedankt voor jullie bezoekje. Ik wens jullie alvast hele fijne Paasdagen. Hopelijk blijft het zonnetje net zo lekker schijnen als vandaag.
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande

20 opmerkingen:

  1. Alvast gefeliciteerd met lars zijn verjaardag, wat een originele traktatie, echt heel leuk gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat een vrolijk geheel zeg, super!!!
    Ik had de enkele paashaas natuurlijk al gezien bij Joeri, hij vond het erg leuk dat hij deze ook van Lars gekregen heeft. Ik wil toch eens wat tips van jou, want ik krijg niet zo'n mooi chocolade bolletje als bij jou hoor. Ik doe vast iets niet goed???
    je paasmandjes zijn ook leuk. Ik heb deze ook weer gemaakt. Ze blijven zo schattig he. Leuk dat Merle er ook eentje heeft gemaakt voor de juf.
    Fijne verjaardag alvast!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je daar een werk van gemaakt zeg, wowwww
    wat mooi allemaal. Nou ik denk dat ze zijn uitdeelsels
    niet snel zullen vergeten !
    Een hele gezellige dag zondag ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!! Heel vrolijk en een super leuke traktatie als je kind rond de pasen jarig is. Het zal inderdaad een flinke klus zijn geweest, maar het resultaat is er ook naar. Lief dat je ook aan de juffen hebt gedacht, wat een mooie mandjes! En wat ik met al die tags ga doen? Ik heb werkelijk geen flauw idee, haha! Ik vind het super leuk om ze te maken, maar ik heb er nog geen bestemming voor. Misschien kan ik ze kwijt via verkoop? Ik weet het nog niet eigenlijk... Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat leuk gedaan Mirande Lars zal wel heel blij zijn geweest met zijn creatieve mama.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Miranda,
    Dat ziet er echt superleuk uit en..lekker,,mmm chocolade paashaasjes en de mandjes zijn ook leuke,die van je dochter is natuurlijk heel speciaal,knap om dat zelf te maken...Wens je een fijne verjaardag en gezellige Paasdagen,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mirande,wat een leuke traktatie voor je zoontje,jij bent ook van alle markten thuis is het niet ;p Het ziet er heel leuk en lekker uit,mmm,chocolade. Alvast fijne paasdagen en een leuke verjaardag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Mirande, wat ziet het er allemaal mooi uit! Wel een heel werk maar het resultaat mag er wezen en dan hebben we er veel voor over hé!
    Het mandje van je dochtertje is zo lief, kan me voorstellen dat de juf dit heel tof vond.
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooooooo wat ziet dat er geweldig uit zeg, super orgineel.
    Alvast van harte gefeliciteerd met jullie zoon en een hele fijne dag gewenst.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mirande

    Wat een leuke en lekkere traktatie's, hier is je zoon vast heel blij mee, en die mandjes zijn ook zo mooi versierd.
    Alvast een hele fijne verjaardag en pasen.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alvast van harte gefeliciteerd. Wat een supermooie traktatie heb je gemaakt zeg. Pft wat een werk. Maar zeker weten heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je super leuke tractaties gemaakt, daat gaat zeker veel tijd in zitten, maar het resultaat mag er zijn. Het mandje van Merle voor haar juf is ook erg mooi. Alvast gefeliciteerd en hele gezellige paasdagen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Mirande,
    wat een gewledige traktaties heb je voor Lars gemaakt. Hij zal wel trots rond gelopen hebben! Goed idee ook met dat grasmatje eronder! Staat vrolijk en maakt het net even af, denk ik.
    Ik denk dat Merle dan jouw knutsel- en creatieve genen heeft... wat een leuk mandje heeft ze gemaakt voor haar juf!
    Heel fijne dag zondag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zal Lars trots op zijn moeder en op zichzelf zijn geweest, het ziet er zo ontzettend mooi uit, geweldig idee ook!!! Alvast gefeliciteerd Lars!!!

    Hele fijne Paasdagen toegewenst!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk!!!
    Ik heb me nog niet gewaagd aan de popcakes, maar ze zien er weer mooi uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De pasen komt me tegemoet op de foto. De cakepops zien er heerlijk uit, en zo leuk versierd. De paasmandjes zijn ook heel leuk geworden, wat zal je juf blij zijn geweeest.
    Fijne paasdagen, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zooooo dit is leuk en ook lekkerrrr. Leuk de cakepops, mijn kleine nichtje maakt ze ook vaak! Gefeliciteerd nog en fijne paasdagen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jee wat een werk Mirande. Ziet erg super goed uit. Wat zal je zoon hier blij mee zijn geweest. Ik vind je kalenders en kaarten met labels zo leuk. Vooral die blauwe. Ik ben weer geïnspireerd. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Mirande, Eindelijk weer even tijd om je blog te bezoeken. eerst natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!
    Je hebt prachtige dingen gemaakt zeg, ik vind de aftelkalenders echt heel mooi geworden. Deze traktatie ziet er ook geweldig en lekker uit.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande