dinsdag 18 september 2018

Fijne kerst


Hallo allemaal,

Met de mal uit de nieuwste collectie heb ik deze kerstkaart gemaakt. 
Dutch Doobadoo Shape Art Cheese Board 470.713.167


De basis heb ik overgetrokken op creme cardstock. 
Daarna op blauw cardstock. De randen heb ik bewerkt met witte gesso. 
Hierna heb ik de mal weer overgetrokken op creme cardstock. 
Het designpapier is van Stamperia, Blue land.
Wat een mooi papier wat je heel goed voor kerstkaartjes kunt gebruiken.
Het labeltje aan de linkerkant komt ook uit het designpapier. 
Verder heb ik een plaatje van Sita van Gelder gebruikt. 
Deze past qua kleur perfect bij de rest van het kaartje. 


Bovenaan de kaart heb ik een tekststempeltje gebruikt en een strik gemaakt met crème lint. 
De sterretjes heb ik uit glanzend papier gestanst maar dat zie je niet zo goed op de foto. 


Achter het plaatje heb ik nog een stukje jute geplakt. 
Onderaan nog een toefje bloemen en wat kerst takjes uit kraft gestanst. 
Toen vond ik mijn kerstkaartje wel kaar. 
Ik schiet inmiddels al aardig op met het maken van mijn kerstkaarten. 
Hoe gaat dat bij jullie?


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande,
    De vorm zou ik nooit kopen, vind het gewoon niet leuk. Maar door jouw aankleding wordt de aandacht daar niet naar toe getrokken. Supermooi versierd! En mijn kerstkaarten.... ik heb er nog nooit zoveel gehad 3 maanden van te voren! Gaat dus super.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande