zondag 2 september 2018

Hello Baby Girl


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo met deze leuke sketch. 



Dit is mijn bijdage voor deze challenge. Doen jullie ook weer gezellig mee.

Ik heb met deze sketch een geboortekaartje gemaakt. 


De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock en daarna op groen cardstock.  
Het designpapier is Carte Bella. 
Ik had nog wat restjes liggen dus die kon ik goed gebruiken voor deze springkaart.
Het beertje is de nieuwe stans van Dendennis, Berry Bear uit de Littles Woodland Adventures collectie.
Wat is het toch een onwijs lief beertje, die je heel goed kan gebruiken voor het maken van geboortekaartjes of cadeautjes. 


Op het kaartje heb ik enkele takjes en bloemetjes gebruikt. De bloemen heb ik gemaakt met twee verschillende stansen van Joy en de takjes is een wat oudere stans waar ik het merk niet meer van weet. Op de bloemen heb ik plakparels geplakt, witte en glinterende. 


Met een stans van Crealies heb ik een labeltje gemaakt. Hierop heb ik de stempel met de tekst Baby gezet, deze is van Joy......
 Aan het labeltje heb ik wat lintjes en wat tule gemaakt. 
Ook het gebruikte lint is van Joy,.....................

De randen van de kaart heb ik voorzien van hartjes, deze hartjes heb ik gemaakt met een randstans, en ook deze stans is van Joy 


Het woordje Love heb ik uit roze cardstock gestanst en daarna op wit cardstock geplakt en deze nog een keer uitgeknipt. Het beertje houdt het woordje Love vast.  

Wil je ook mee doen met de challenge? Maak dan zelf ook een leuke kaart n.a.v. deze leuke sketch maar gebruik wel deze mal van Dutch Doobadoo.


En wie weet win jij wel een mooie prijs. Heel veel plezier en succes. 

Groetjes Mirande



3 opmerkingen:

  1. Wow dit is ook al zo een lief kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart in een leuk model. Ook mooie kleuren en super leuk details erop verwerkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt met deze mal. Je bent een goeie voor het DDBD team!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande