woensdag 10 april 2019

Hiep Hiep Hoera een zoon!


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit geboortekaartje zien. 
Ik heb hiervoor de onderstaande mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 

De basiskaart heb ik overgetrokken op Kraft papier. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met designpapier van Noor/Joy Crafts 
in combinatie met blauw cardstock. 


De kastdeurtjes kunnen open en binnen in de kast zit dit schattige konijntje. 
Deze heb ik gemaakt met de collectables van Marianne Design.
De hartjes ballonnen heb ik ook met deze stansenset gemaakt.
Hierna heb ik er nog wat Nederlandse tekst stempels op verwerkt. 
Deze zijn van DenDennis.




Wanneer je het kaartje open doet vind je aan de binnenkant de hartjesballonnen.


Er is genoeg ruimte om nog een persoonlijke tekst te schrijven.
Bedankt dat jullie weer even een bezoekje hebben gebracht aan mijn blog.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.
Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje. Hij verstopt zich in de kast (en komt eruit...) Heel leuk voor een babykaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! Prachtig hoe je het hebt bedacht om een konijntje uit de kast te laten komen!
    Hele gaaf!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande