donderdag 4 april 2019

Lentekriebels


Hallo allemaal,

Ik ben de Dutch Doobadoo Fold Card Art Double Diamond A4 
 470  713 705 aan de slag gegaan en heb er een vrolijke lentekaart mee gemaakt.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik designpapier uit een papierblokje met voorjaarspapier/paaspapier gebruikt.


Het kaartje bestaat uit vier vierkantjes. 
Op ieder vierkantje heb ik een kuikentje geplakt. 
Dit kuikentje komt langzaam uit zijn ei. Wanneer je de kaart rond draait.
Het doet met denken aan het leuke boek "Kom uit je ei kleintje" 
wat ik vroeger heel vaak heb voorgelezen aan mijn kinderen. 
Het kuikentje en het ei heb ik gemaakt met de 
leuke stansen van Jocelijne Design.



Op het middelste gedeelte van de kaart heb ik wat lentestempels verwerkt. 
Ook heb ik een grasrandje gemaakt en wat bloemetjes 
gemaakt met de stansen van Jocelijne.


Ik word zelf heel vrolijk van dit kaartje.
 Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.
Groetjes Mirande




1 opmerking:

  1. Wauw Mirande!!
    Wat heb je dit ontzettend gaaf en leuk gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande