zondag 28 maart 2021

Gezellig Paasfeest

 Hallo allemaal,

Iedere maand hebben we bij Dutch Doobadoo weer een leuke challenge. Dit is de sketch voor de maand maart.




Ik heb met deze sketch een Paaskaartje gemaakt. Voor de basiskaart heb ik deze mal gebruikt.


Dutch Card Art
470 7134 206

Ik heb de basiskaart 3 x overgetrokken. 1x op wit en 1x op zwart cardstock. Vervolgens heb ik de kaart nog een keer overgetrokken op designpapier uit de Crafty Kit XL Spring van Dutch Doobadoo.



In het midden heb ik deze schattige Paashaasjes verwerkt. Die kun je maken met een stans van Jocelijne/Carlijn Design. De tekst heb ik gestempeld met een tekststempel van Marianne Deisgn.


Het eitjes heb ik gemaakt met een stans en de kartelrand heb ik zelf geknipt. De kleinere eitjes zijn ook gemaakt met een stnas. De bloem is gemaakt met een stans van Elisabeth Craft design en de takjes zijn met een stans gemaakt waarvan ik het merk zo even niet meer weet. Dat is een stans die ik al een heel aantal jaren heb. 


Ik heb de snorharen van het Paahasjes getekend met een zwarte gelpen.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit Paaskaartje vinden. Ik wens jullie allemaal alvast een heel Gezellig Paasfeest en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande