donderdag 18 maart 2021

Opkikkertje voor jou!


 Hoi, Hoi,

Vandaag laat ik jullie weer opkikkerkaartje zien. Dit keer heb ik de nieuwe mal van de easelkaart van Dutch Doobadoo gebruikt.

Dutch Doobadoo Card Art Easel card Hexagon
470 713 850

Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op zwart cardstock. Vervolgens heb de vakjes eerst overgetrokken op wit cardstock en daarna nog een keer op designpapier. 

Hierna heb ik de vakjes opgeleukt met de kikkertjes van Marianne Design. Aan de onderkant heb ik een vijver gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design in de vijver drijven 2 waterlelies. De vijver heb ik met foamtape verhoogd opgeplakt zodat de easelkaart daar achter kan blijven staan. Verder heb ik nog een tekst stempeltje toegevoegd. 

Ik heb er een echte opkikkerkaart van gemaakt. Ik word zo blij van dit soort kaartjes. Nu maar hopen dat de ontvanger zich er ook snel weer een stuk beter door voelt.

Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande