zaterdag 28 augustus 2021

Baby-album Siara!



Hallo allemaal,

Er ligt weer een hele leuke nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen in de winkels.





Weet jij al welke mal er deze maand jouw favoriet is?

We hebben bij Dutch Doobadoo weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hop je weer gezellig met ons mee?



  • Ga langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Dit is mijn voorbeeld:



Ik maakte dit keer een mini-album voor mijn moeder met allemaal foto's van haar kleinkinderen. Sinds kort is mijn moeder de trotse oma van 4 kleinkinderen en ja dan moet je wel een leuk album voor oma maken😊. Maar dat doe ik met heel veel plezier en liefde voor haar hoor. Ik ben begonnen met deze leuke nieuwe mallenset waarmee je dus dit leuke album mee kunt maken.

'
Dutch Doobadoo Cart Art Album Baby
570 784 0921

Ik heb eerst alle basispagina's overgetrokken op kraft papier. Om vervolgens alle pagina's te beplakken met het mooie babypapier Welcome Baby Girl uit een klein papierblokje van Echo Park. 


De letters op de voorkant heb ik gemaakt met een stans. Door de gaatjes van de mal heb ik roze boekbindringen gedaan en daaraan heb ik verschillende lintjes geknoopt, die qua kleur passen bij het desginpapier. Verder heb ik er nog een bedeltje aangehangen met het geboortejaar van mijn nichtje en een bedeltje van een babyrompertje. 
Met een zwarte gelpen heb ik overal randjes om heen gezet zodat het geheel nog net even wat sprekender wordt. Ik houd van die lijntjes.😊




Even een foto van wat dichterbij. 
Hieronder zien jullie alle pagina's apart. 


Hier en daar heb ik ook nog een aparte tekst stempel gebruikt om het album wat verder aan te kleden.





Bij dit blokje had ik ook een zakje met embellisments gekocht en die heb ik hier en daar ook in het album geplakt. 



Ook de achterkant van het album heb ik nog wat verder aankleed.


Oma heeft inmiddels het album gekregen en is er erg blij mee. 

 Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 













5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk album heb je ermee gemaakt!
    Prachtig papier gebruikt en die zwarte lijntje maken het zeker af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig album en leuke nieuwe mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig album heb je gemaakt.....er is zoveel te zien....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk boekje om cadeau te geven. Groetjes Romania

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande