donderdag 19 augustus 2021

Klein Kerstkaartje




Hallo allemaal,

Ik heb de smaak van de kerstkaartjes weer te pakken. Dit keer maakte ik een klein verkant kaartje met de vierkante stansen van Carlijn Design. Ik gebruikte verder de slimline papierset van Dutch Doobdoo.



Ik heb het kaartje uit verschillende papiersoorten gestanst in verschillende maten. Daarna heb ik de verschillende lagen op elkaar geplakt en was er in het midden nog een klein beetje ruimte over voor dit leuke rendiertje die hoort bij de Dutch Doobadoo papierset Oh Deer.



In de linkerboven hoek en de rechteronderhoek heb ik nog een plaatje geplakt die ook uit de papierset komt. Het is een simpel kaartje dit keer maar ik vind het wel een heel lief en schattig kaartje geworden. Wat vinden jullie ervan? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande