woensdag 2 maart 2022

Hoera een jongen!


 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik de eerste bladzijde gemaakt van een album. Het wordt een album waarin ik verjaardagsfoto's van mijn zoon ga verwerken. Vandaag dus de eerste bladzijde met foto's van zijn geboorte. 


Dutch Mini-album tag
470 784 080


Ik heb de basispagina gemaakt van wit cardstock, de pagina heb ik beplakt met de verjaardagslijn van Echo Park Birthday Boy. De tag in het album heb ik iets breder gemaakt dan hij in het echt is zodat ik mijn foto's er wat beter in kwijt kan. 



Op de voorkant heb ik een schudvenster gemaakt met blauw-witte muisje. Ik heb hiervoor een klein schudvenster gebruikt van My Favorite Things. De ronde stans met het woord Baby is de nieuwe stans van Carlijn Design. Deze heb ik uit blauw papier gestanst, hierop heb ik het woord "hoera" gestempeld gecombineerd met een babyspeldje. Deze stempeltjes komen ook uit de nieuwe release van Carlijn Design. 


De rondjes om de gaatjes heb ik gemaakt met reinforcements van Elisabeth Craft Design.
Op de tag heb ik enkele foto's verwerkt. Met de randstansen van Carlijn heb ik de tekst "Hoera een zoon" gemaakt. De tekst "wij zijn papa en mama" heb ik ook gestempeld met tekstjes van Carlijn. 
Bovenaan heb ik een tekst stempeltje gebruikt om het gaatje, hierop staat "Het is een jongen" door het gaatje heb ik enkele lintjes geknoopt met daaraan nog een lief bedeltje van een baby voetje. 


Op de achterkant heb ik met een letterstans de naam van onze zoon en zijn geboortedatum gemaakt.
Ik ga nu snel aan de slag met de tweede bladzijde, daarop ga ik de verjaardags foto van zijn eerste verjaardag verwerken. Dus tot snel!

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande