zondag 27 februari 2022

Boera! Er is er een jarig!


Hoi, Hoi,

Boera, Er is er een jarig Boera, Boera!
Met de nieuwe slimline mal van Dutch Doobadoo maakte ik deze verjaardagskaart met koeien.

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit en zwart cardstock. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met de Crafty Kit slimline Paper Holy Cow.



Dutch Slimline Card Art Afgeronde vierkanten
470 784 084


Dutch Doobadoo Crafty kit slimline Holy Cow
470 005 023

In het middelste vakje heb ik een schudgedeelte gemaakt met daarin witte koeienvlekken. Ze zijn op de foto niet zo heel goed te zien. Door het designpapier met foam tape op te plakken heb ik hoogte verschillen gemaakt waardoor de raampjes ook echt diepte krijgen. 


Achter het linker- en rechterraampje heb ik designpapier met een koeienprint geplakt. Hierboven op heb ik de plaatjes van de koeien geplakt, die horen bij deze papierset. Wat zijn ze leuk he?


De kleine sterretjes heb ik uit het designpapier geknipt en ze los op de kaart geplakt. 
De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelsetje, die ik van een vriendin mocht lenen. Ze passen echt perfect bij deze koeien. 
Dus nu op naar het feestje. Boera!

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande