zaterdag 28 mei 2022

Voor jou! Beterschap!




Hallo allemaal

Dit keer heb ik een beterschapskaartje gemaakt en hiervoor heb ik deze leuke nieuwe mal uit de nieuwe Let's Celebrate Dutch Doobadoo collectie gebruikt, die nu in de winkels verkrijgbaar is. 
We hebben weer een leuke Instahop voor jullie georganiseerd boordevol leuke ideetjes. Hop jij ook gezellig met ons mee op Instagram tijdens onze Instahop? 



Dutch Foldcard Art
470 784 218


Dit is mijn kaartje



Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik de kaart beplakt met desingpapier. 
De plaatjes op de kaart heb ik gemaakt met een stempelset van Studio Light. Ik heb alle afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. 
Ik heb ik de pocket maar 1 kaartje gestopt.



Hierop het ik het woordje Hi geplakt, deze heb ik ook gemaakt met een stans van Studio Light. De tekst onder het woordje heb ik gestempeld met een beterschapsstempelset. 


Het woord Beterschap op de voorkant heb ik met een Impres Stamp Dies van Craft Emotions gemaakt. Zo leuk dat je met deze stans de tekst in iedere gewenste kleur kunt maken. Zo stem je de kleuren van de kaartje nog beter op elkaar af. 


Ik vind het modelletje van de kaart ontzettend leuk en zal deze vast nog vaker gaan gebruiken. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande