woensdag 4 mei 2022

Zwemdiploma A


Hallo allemaal,

Wat is de build up mal van het nijlpaard weer leuk. Ik heb er een felicitatiekaartje mee gemaakt voor een nichtje wat haar zwemdiploma A heeft gehaald. 
Ik gebruikte voor de basiskaart deze Shape Art mal van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Shape Art Pennant
470 784 104


Ik heb de basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock en deze daarna beplakt met design papier. Dit is een oudere lijn maar blijft leuk voor zee of waterkaartjes. De onderkant van de mal heb ik omgevouwen zodat het net lijkt of de nijlpaarden lekker aan het zwemmen zijn in het water.
De letters voor de teksten heb ik gemaakt met het chocolade alfabet van Carlijn Design. De twee nijlpaarden heb ik dus gemaakt met de onderstaande build up mal.


Dutch Doobadoo Build up Hippo
470 784 110


De tekststempels heb ik gemaakt met een stempelsetje van Marianne Design. De hartjesballon heb ik gemaakt met een stans.
Met een zwarte fine-liner heb ik nog enkele lijnen op de kaart gezet. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande