dinsdag 5 juli 2011

Zwanger

Hallo allemaal,

Bij mij op het werk is er weer een heuse babyboom. In één week tijd vertelden twee collega's dat ze zwanger zijn. En ze zijn ook nog bijna tegelijk uitgerekend. Hoe plan je dit? Ach ja, dit plan je niet maar het is wel ontzettend leuk. Voor mijn collega Liza heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb papier van Eline gebruikt. Ik had dit blok met papier al heel lang in huis maar er nog nooit wat meegedaan. Nu kwam het dus goed van pas. De bruine bloemetjes waren blauw, maar dat kleurtje paste totaal niet bij het papier dus heb ik ze maar met Distress inkt bruin gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Ik ga nu lekker weer aan de knutsel, heb nog heel wat projectjes liggen, die ik nog af wil maken.
Fijne avond nog en tot snel.
Groetjes Mirande

P.S. GerJanne, bedankt voor je tip. Zoals je ziet maak ik er driftig gebruik van.

7 opmerkingen:

  1. Nou jij bent inderdaad goed op dreef daar bedoel ik mee goed aan de scrap!
    Bij ons op school is ook een babyboom onder collega's, eentje heeft er pas een zoontje en de andere twee komen na de vakantie nog.
    Mooi kaartje heb je gemaakt voor je collega, leuke stempel en goed idee dat kleuren met distress inkt past heel leuk bij elkaar zo!
    Tot de volgende creatie!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi kaartje heb je gemaakt voor je collega. handig zo dat je met inkt die bloemetjes in de juiste kleur kunt krijgen
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje, Mirande. De kleuren blauw en bruin passen altijd zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirande,

    hihi, ja goede tip, he??
    In het echt is je kaartje nog mooier, heb ik maandagavond gezien.
    Jij ook bedankt voor al je tips. Het duizelde me bijna toen ik thuis kwam. En bedankt voor de afdrukjes. Ik ga binnenkort heerlijk kleuren! Heb er helemaal zin in.
    Weet je wat leuk is? Mijn idee van de beige kaart is tot inspiratie geweest voor een andere kaart van Charlotte. Ik heb geen idee hoe ik ergens een link onder kan zetten, maar je kunt het zien in de reacties onder mijn nieuwste bericht!
    ik ben ook volger geworden van Peggy. Die maakt inderdaad ook leuke dingen!

    Groetjes en nogmaals bedankt voor de interessante, maar vooral gezellige avond.

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij is er op alle scholen een babyboom.
    Ik kan er voor de komende paar maanden ook nog 4 maken.... Ga maar eens beginnen met jongens en meisjeskaarten
    Deze ziet er prachtig uit zeg!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super leuke, schattige kaart! Heel mooi gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en dat is toch een mooie combinatie bruin-blauw!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande