maandag 11 juni 2012

Voor de jarige

Hallo bloggers,

Voor mijn schoonzusje heb ik deze verjaardagskaart gemaakt. Ze viert haar verjaardag pas over een paar weken, maar ik wilde de dag zelf niet zomaar voorbij laten gaan en heb dit kaartje daarom bij haar in de brievenbus gestopt. Het is een easelkaart. Het was voor mij al een poosje geleden dat ik deze gemaakt heb dus vandaar mijn keuze voor dit model. Het Magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De randen heb ik gemaakt met een Martha Steward pons, doily lace. Het blijft een van mijn favoriete ponsen. Het papier is uit een blokje van Eline, De tekststempeltjes zijn van Marianne Design. De bloemen heb ik gemaakt met een mal van Crealies.
Ik wens jullie nog een hele fijne avond en tot snel.
Groetjes Mirande

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Zo'n modelletje geeft altijd al gelijk zo'n mooi effect! En de papiertjes zijn super mooi van kleur!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Mirande!

    Liefs Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Mirande.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al weer zo leuk! Je bent goed bezig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, leuk model ook. Vind de doilyranden prachtig hierbij!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirande,hier zal je schoonzusje wel blij van worden,wat een leuke easelkaart.Ik vindt de doilyrand ook nog steeds een van de mooiste ponsen,hij is zo fijntjes.Ik vindt dat touwtje rond de kaart ook erg leuk,maakt hem net iets stoerder.Lieve groetjes Miranda,p.s. je scraplayout hieronder vindt ik ook gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kleurtjes voor dit prachtig kaartje Mirande! Daar zal ze zeker opgetogen mee zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi!
    Ik vind jouw kleurkeuzes altijd zo goed gekozen. Helemaal super! Die pons is ook door mij een veelgebruikte pons. Heb er nu ook weer een kaartje mee gemaakt, maar die moet ik nog op de foto zetten. Fijne avond nog. Groetjes MArlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Liefste Miranda, heel mooie kaart en vele schitterend, mooie werkjes heb je op je blogspot! Kom eens een kijkje nemen op mijn Blogspot en mijn eerst niew geopende Online "Hobby-crafts-and-paperdesign.de" Online Shop. Ik ben belgische en woon in duitsland. Kan daarom ook heel goed nederlands. Ik zou het leuk vinden, vamn jou een reactie op mijn blogspot en winkeltje te krijgen! Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Mirande,

    wat een prachtige kaart voor je schoonzusje! De kleuren zijn mooi en de hele vormgeving is schitterend. Ook al viert ze het later, op de dag zelf moet er dan wel een kaartje liggen, he??

    Groetjes, GerJanne

    p.s. bedankt voor de kopie van het artikel! hel interessant.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart!! Mooie kleuren heb je gebruikt! Ik had even wat gemist, maar heb even terug gekeken wat je allemaal geplaatst hebt. Mooi hoor allemaal!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige easelkaart in een hele mooie kleurencombi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, is ze vast heel blij mee!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een prachtig kaartje; mooi ingekleurd. Die pons gebruik ik ook heel vaak. De bloem vind ik ook zeer leuk. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Mirande

    Prachtig kaartje heb je gemaakt, heel leuk met het touwtje er omheen, en die Martha Stewart pons is ook een van mijn favorieten.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het model blijft leuk! Je hebt er een vrolijk kaartje mee gemaakt. De border van roze bloemen onder Tilda lijken wel met de hand uitgeknipt, klopt dat? Leuk ook het aparte labeltje!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had ik net een reactie geschreven, lukte het plaatsen niet...
    Het model blijft leuk! Warme kleurencombinatie en zo lief ingekleurd! Heb je de bloemen van de border onder Tilda met de hand uitgeknipt? Heel mooi kaartje, Mirande!

    Gaat het trouwens beter met je duizeligheid?
    Fijne dinsdag,
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is die weer mooi.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hele mooie kaart gemaakt. super met die touwtjes en heel leuk gedaan met die stempels!!
    mooi geheel!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart is dat geworden zeg.
    De pons vind ik het altijd helemaal af maken.
    Je schoonzus zal er zeker blij mee zijn.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige mooie kaart, prachtig van kleur en super leuke details erin verwerkt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig deze kaart en wat een mooie kleurtjes.
    Je magnolia is ook weer zo gezellig ingekleurd.
    Ik werk ook graag met touwtjes , maakt het net even anders.
    Gaat het weer wat beter met je?
    Fijne week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart zeg !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande