vrijdag 12 juli 2013

Kom je op mijn feestje?

 
Merle was apetrots toen ze de tasjes mocht rondbrengen.
 
Hoi, hoi.
 
O, wat erg ik heb al bijna een maand niets van me laten horen. Ik moet nog een weekje werken en dan heb ik lekker vakantie en dus ook weer wat meer tijd om te bloggen en te scrappen.
Ik heb de afgelopen tijd echt wel wat gedaan maar ik kom er echt niet aan toe om 's avonds ook nog te bloggen. Te moe en te druk met andere dingen.
 
Vandaag hebben we het kinderfeestje van Merle gevierd. Ze wordt a.s. donderdag 5 jaar. Ik heb een prinsessenfeestje voor haar georganiseerd en daar is deze mama heel druk mee geweest! Erg leuk om te doen maar wat een werk. Ik heb alle uitnodigingen zelf gemaakt. Enkele weken heb ik samen met een vriendin een mini workshop gevolgd bij het Scrapbookatelier in Klarenbeek. Daar hebben we een tasje gescrapt. Ik vond dit zo'n leuk tasje dat ik hem gebruikt heb om uitnodigingen van te maken.
Op de voorkant heb ik een magnolia stempel verwerkt. Ik heb in totaal 6 tasjes gemaakt, vier meidentasjes en twee voor de jongens.


Binnen in het tasje zitten twee vakjes waar je een tag in kunt verstoppen. Op de eerste tag heb ik de tekst voor de uitnodiging geprint. De tweede tag bleef leeg tot vandaag. Op het feestje zelf heb ik foto's van alle gasten gemaakt en deze op de tweede tag geplakt. Wat waren ze trots op hun tasje en ook de jongens waren er helemaal blij mee. Een jongentje wilde het tasje helemaal niet mee nemen naar het feestje omdat hij bang was dat hij hem dan niet terug kreeg. Zo lief!
 
In het tasje van Merle heb ik een groepsfoto verwerkt. Leuke herinnering voor later.
Voor iedereen die het leuk vind even een groepsfoto in het groot. In een volgende post (dat duurt nog wel even hoor) hoop ik jullie een mini album te kunnen laten zien met alle foto's van dit gezellige feesje. 
 
Ik hoop snel weer bij jullie langs te komen. Nog even een paar daagjes werken en dat heb ik ook vakantie!
Groetjes Mirande

15 opmerkingen:

  1. Natuurlijk is Merle trots! Wat zijn de tasjes mooi!!! Mijn complimenten. Alvast gefeliciteerd met Merle. 5 jaar alweer, tjongejonge. Oh wat een werk maak je van haar feestje zeg, helemaal leuk. Gezellig dat je de foto's met ons deelt. Jij moet nog even werken, voor mij zitten de eerste twee weken van de vakantie er alweer op, gaat snel voorbij hoor :-(
    Ik wacht rustig af totdat je weer wat leuks plaatst hier op je blog. Succes met de laatste schoolweek en een fijne verjaardag donderdag. Groetjes Marlieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Miranda,
    Dat Merle trots was deze super leuke uitnodigingen te mogen rondbrengen, kan ik mij voorstellen!
    Zo te zien hebben jullie een sprookjesachtig feestje mogen vieren. Geweldig dat de prinsen en prinsessen ook nog op de foto gezet zijn en deze mee naar huis mochten nemen.
    Top idee!

    Succes met de laatste loodjes (ik moet ook nog een weekje...)
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. 5 jaar!!
    je hebt er veel werk van gemaakt met die tasjes. ze zien er geweldig uit. zo leuk ook dat er 2 jongens uitgenodigd waren. heerlijk stoer zien ze eruit op die foto. en de meiden, zo schattig!!
    werk ze nog even, deze week hebben onze kinderen vakantie.
    fijn weekend toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirande,
    Wat ziet het er allemaal leuk uit, een gaaf idee met die uitnodigings foto tasje, natuurlijk waren ze daar mee in hun nopjes en nog even doorbijten dan heb je ook lekker vakantie!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met Merle Mirande en wauw wat heb je schitterende uitnodigingen en tasjes gemaakt en wat een gaaf feestje heeft ze gehad. Helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig om weer een post van je te lezen!
    Erg mooi de foto met de trotse Merle en wat een super gave tasjes dat is een heel werk geweest maar je hebt eer van je werk hoor!
    Het is alsof ikeen groepsfoto zie van het prinsessenfeestje van mijn dochter destijds....ook zij had twee jongens op die foto staan.
    Alvast proficiat met Merle maak er ondanks het laatste drukke schoolweekje een fijne dag van!
    Succes met de laatste loodjes en zoals Marlieke al vertelde het gaat erg snel hoor als je eenmaal vakantie hebt....al twee weken voorbij ook hier...
    Fijn weekend
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alvast gefeliciteerd met Merle! Wat een gave en persoonlijke cadeautjes. Super leuk om daar naderhand een foto van het feestje in te doen. Erg leuk dat de kids er ook zo blij en voorzichtig mee zijn. Succes met je laatste werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi, Mirande,
    Natuurlijk is je dochter trots,je hebt de tasjes super gemaakt, leuk dat de jongens ze ook mooi vonden..nog een weekje werken en dan.lekker genieten..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat superleuk gedaan Mirande en zo leuk dat je het op het feestje "afgemaakt" hebt met een foto. Ik denk dat de hele klas volgend jaar wel op het feestje wil komen.
    Leuke foto van het hele spul!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk idee en wat ziet het schattig uit, ik kan me helemaal voorstellen dat Merle dit graag rondbracht. Je hebt in ieder geval eer van je werk en dat is superleuk, want dat er veel werk aan zit is wel te zien, groetjes en gefeliciteerd met Merle, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zal een heel werk zijn geweest, maar wat een prachtige uitnodigingen.
    Wat een mooi idee.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk gedaan Mirande!
    Ik had het natuurlijk al bij Boris gezien.
    Ja wat een werk zal dit geweest zijn, maar wel heel erg leuk hoor!
    Kan me voorstellen dat ze apetrots is.
    Fijn weekend enne werkze nog de laatste week.
    Grt Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow wat heb je er veel werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit ziet er prachtig uit Miranda en dat zal zeker een werk zijn geweest. Een hele leuke herinnering voor later ook. Toppie hoor!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtige creaties en mooie versiersels!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande