maandag 26 augustus 2013

Label kerstkaart.

Hallo,

Na het maken van de eerste kerstkaart kon ik niet meer stoppen. Ik had genoeg ideetjes in mijn hoofd, die ik graag wilde maken met mijn nieuwe kerstpapier van Maja. Dus ik ben maar snel verder gegaan met kerstkaart nummer 2. Dit keer heb ik een labelkaart gemaakt.
Het magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden. Ik vind dat het inkleuren dit keer al beter gelukt dan bij mijn eerste kerstkaart. Rood blijft een lastige kleur. Dit keer heb ik het gecombineerd met mijn favoriete kleurtjes bruin en wit. Op het grote label heb ik een kleiner labeltje verwerkt. De houten sterretjes zijn van de Xenos, ik heb ze bewerkt met glittersneeuw. Ik heb ook enkele sneeuwvlokjes gemaakt met de glittersneeuw. Eerst baalde ik ervan dat ik dat weer zo impulsief gedaan had, maar nu het droog is vind ik het,geloof ik,toch wel leuk. Wat vinden jullie?
De lintjes en kantjes komen van de markt.
Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge:
http://decreatievezebra.blogspot.nl/2013/08/challenge-31-belangrijke-mededeling.html
Ik heb inmiddels kerstkaart nummer 3 ook bijna klaar. Dus dat schiet lekker op. Zo heb je in augustus nog niet één kerstkaart klaar en zo heb je er in een week tijd toch even drie gemaakt. Het begin is er zullen we maar zeggen. Ik wens jullie een fijne dag nog en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande
 

21 opmerkingen:

  1. Hoi Mirande,
    Wat een schatje deze labelkaart, heb je ook een mal gebruikt voor randje achter het afdrukje?? Ik kleur niet in, maar. ik lees overal, inkleuren met rood is moeilijk...apart is dat.. Jij hebt het weer heel mooi ingekleurd...ben benieuwd naar je volgende..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent snel, ineens 2 kerstkaarten!!! Ze zijn weer prachtig hoor. Ik begin er echt niet aan. Ik vind het erg leuk om te krijgen (hint hint ;-)) maar zelf maken, nee laat maar, hihi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw alweer zo'n mooie kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie labelkaart! Lekker hé, als je de smaak te pakken hebt. Je papier is prachtig en ik vind de stoere randjes heel gaaf er bij. Je glimmende sterretjes vind ik ook leuk. Bedankt voor je reactie op mijn orde-blogbericht, ik zou graag een foto zien van wat je bedoelt... dus als je zin en tijd hebt... graag! :) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk toch Mirande, als het eenmaal goed gaat, blijft het voorlopig zo gaan, veel plezier met je nieuwe papier, want dit ziet er ook weer super uit, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Mirande,
    wat een prachtige labelkaart !
    Ik vind de sterretjes inderdaad heel erg leuk hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart, ook grappig dat je het in de vorm van een label heb gemaakt, leuk speels effect is het zo. Mooie kleurencombi heb je gebruikt, ik het inkleuren jouw niet na, goed gedaan.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kerstlabel heb je gemaakt Mirande, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Mirande!
    Wat een prachtige kerstkaarten heb je gemaakt! Ik moet er ook eens aan beginnen maar ik stel het altijd uit en eigenlijk is dat niet zo verstandig he!
    Liefs en tot gauw
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Mirande ziet er helemaal mooi uit
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die glittersneeuwvlokjes moet je niet van balen, ze doen het er goed op. Ik heb je kaart eens even lekker groot bekeken op mijn scherm, haha. Echt mooi geworden zo. Bedankt ook voor je bericht op mijn blog. Ik heb het gevoel dat ik alweer maanden bezig ben op school. Haha. Ben dit jaar van groep 6 naar groep 3 gegaan. Da's wel weer even wennen (heb het eerder gedaan hoor, groep 3).

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig zoals je dit weer gemaakt hebt. Schitterend en alles past bij elkaar, heerlijk om te zien weer!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb ik veel gemist, maar wat zijn je kaarten weer super mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig is deze labelkaart! Heerlijk als je de inspiratie hebt, ik moet nodig beginnen met de kerstkaarten.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed bezig Mirande! Gaaf hoor dit kaartje, heel mooi gedaan. Succes met de volgende kerstkaartjes! Ben benieuwd. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Mirande,
    deze is ook weer helemaal leuk. En die glittersneeuw...helemaal leuk joh! Niks mis mee.
    Ik vind deze kaart meer een Mirande-kaart dan de rode, maar de rode is niet minder mooi. Rood is juist zo mooi voor kerst.
    Succes met de voorbereidingen op school en voor school en een hele goede start gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel voor je compliment op mijn jurk kaartje, leuk dat je hem doorstuurt aan je oud tante, ik heb het vouw schema voor de onderkant van de jurk hier gevonden, ik weet niet of ze dat weet, hoe je die stukjes moet vouwen http://www.owhstarsandstamps.org/2010/03/cardmaking-301-dahlia-fold.html
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooooo, ze zijn echt prachtig je kerstkaarten ( de vorige post had ik namelijk gemist maar net bekeken) !
    Wat heb je een mooie kleurcombinatie gemaakt, een beetje vintage sfeertje en daar hou ik wel van!
    Super ingekleurd hoor dat doe ik je nog niet na.
    Ben je al begonnen op school, ik ben even de tel kwijt.
    We gaan de vierde week al in en wat hebben jullie toch nog prachtig weer gehad!
    Geniet van het weekend!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldige label, heel gaaf ☺

    Fijne (knutsel)week gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande