dinsdag 12 november 2013

Een kerstgroet

Hallo allemaal,
 
Vandaag een kaartje met een kerstgroet. Ik heb geen idee hoeveel kerstkaartjes op dit moment al klaar heb maar ik ben aardig op dreef. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een stempeltje, die ik vorig jaar bij Jolanda gewonnen heb. Ik vond het best lastig om deze stempel in te kleuren, zoveel kleine details maar ik ben eigenlijk best tevreden. Het dp is van Bo Bunny en het ik gecombineerd met kraft. Alle randjes heb ik bewerkt met inkt vintage photo.  Het taartkleedje heb ik laastst op een feestje meegenomen uit een restaurant. Achter het afdrukje heb ik een labeltje verwerkt. Op het labeltje heb ik een sneeuwster met een eyelet vast gezet. De kerstballen in de boom heb ik bewerkt met glitters maar dat zie je op de foto niet zo heel goed.
Vanavond wil ik mijn volgende kerstkaart afmaken. Daar ben ik al aan begonnen maar is nog niet helemaal af. Dus wie weet tot snel.
Groetjes Mirande
 

9 opmerkingen:

  1. wow wat heb je een schitterende kaart gemaakt met je gewonnen stempel en ook nog eens in mijn favoriete kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart. erg mooi in die kleuren.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kerstkaartje, je gaat wel snel voor de kerst.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kerst kaart is dit geworden, en de glitter
    kerstballen zijn prima te zien hoor op de foto !
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O! wat is deze leuk, een plaatje om naar te kijken. Zo te lezen ben je nog lekker bezig met freubelen,. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige geworden Miranda, helemaal top. Mooie kleuren en perfect ingekleurd hoor!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is toch een '"adorable" kaartje. Zoooo scattig. Mooie kleuren zo samen. De beterschaps kaart een beetje verder is ook zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart! En wat een leuke kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande