zondag 16 februari 2014

Prinsessendag op Paleis Het Loo.



 
Hallo allemaal,

Voor de grote vakantie (ja, dat is al best lang geleden) heb ik een hele leuke workshop gevolgd bij het Scrapbook Atelier in Klarenbeek. Akkina gaf daar een gastworkshop. Echt superleuk! We hebben die middag een heel leuk album gemaakt met allerlei leuke techniekjes. Ik heb een papierlijn van Maja hiervoor gebruikt. Lekker roze en veel prinsessenprintjes. Het papier past heel goed bij de foto's, die ik in het album geplakt heb.



 
In de grote vakantie ben ik samen met Merle naar de prinsessendag op Paleis "Het Loo" in Apeldoorn geweest. Wat is dat een leuk dagje uit voor moeder en dochter! Ik kan het iedereen aanraden, die een dochtertje heeft, die graag één keer in haar leven zich een echte prinses wil voelen. We werden in een echte prinsessenkoets naar het paleis gebracht en hebben gewandeld in de paleistuinen. Samen hebben naar een poppenkastvoorstelling gekeken, lekker geknutseld en gelunched. En natuurlijk hebben we ook de slaapkamer van een echte prinses bekeken. Merle vond het een superdag en wil volgend jaar weer. En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nog wel een keertje terug wil.
Ik had natuurlijk mijn fototoestel mee om heel veel leuke foto's te kunnen maken, die ik in dit mini-album verwerkt heb. Het zal een lange post worden omdat ik zoveel mogelijk wil laten zien van dit leuke album. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 Op de foto's zien jullie Merle met twee vriendinnetjes, die ook met ons mee waren. Ik was samen met drie prinsesjes en hun moeders op stap.
 Er waren ook een prins en prinses op het kasteel aanwezig.
En dan wil je daar toch wel even mee op de foto.




 Samen op de gouden troon zitten.
 Vissen kijken in de vijvers rondom het paleis.

 Dit album heeft heel veel leuke labeltjes, die je overal uit kunt halen. Akkina is echt een kei in het verzinnen van dit soort leuke details in je album.

Ik hoop dat jullie met plezier alle foto's hebben bekeken. Ik heb nu lekker voorjaarsvakantie. Ik hoop heel wat scrapuurtjes te kunnen maken deze week. Vanavond ben ik al lekker bezig geweest. En het tweede mini-album is bijna af. Dus wie weet tot snel.
Groetjes Mirande
 
 

16 opmerkingen:

  1. Wat ik ervan vind?! Waanzinnig mooi en leuk is dit! Ik heb mijn ogen uitgekeken naar dit prachtige album. Wat een leuke dag hebben jullie gehad, ik heb een heel klein beetje meegenoten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het nog laat zien, want dit is echt een geweldig
    album, dat heb je heel mooi gemaakt, en de foto's zijn ook
    zo lief en leuk allemaal ☺

    Een hele fijne nieuwe week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien hebben jullie een echt leuke dag gehad. Wist niet dat er zo iets was. En hoe mooi heb je dit verwerkt in je album, gaaf! Een fijne vakantie deze week met veel knutselplezier. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW ..MIrande, wat een schitterend album, zo te zien was het een heerlijke dag, met een stralende dochter en zeker voor herhaling vatbaar..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh is het al weer zo lang geleden ;) ik heb verder nog niets aan de mijne gedaan hihi. Maar wat een gaaf album heb jij ervan gemaakt, met een lief prinsessen kleurtje en wat een leuke details met stempels en bloemen. Ik vind het zo grappig wat een zelfde album met ander papier , zo anders kan zijn. Je vroeg me in mijn post of je me vorige week had gezien in Klarenbeek. De laatste keer dat ik in Klarenbeek ben geweest, was 25 januari om het yearbook te maken, het jubileum album. Dat album ligt ook nog te liggen, soms te druk met werken helaas.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Mirande,
    ja natuurlijk, jullie hebben vakantie Zo gek als je in het Noorden werkt en je ziet hier op je vrije dag kinderen binnen schooltijd op andere plekken dan op school, maar wat lekker !
    Je album is echt supermooi geworden. Zo leuk al die foto's overal verstopt en de leuke tekstjes erbij. Het is weer een geweldige herinnering voor later.
    Ik wens je vele uurtjes ontspanning deze vakantie met Lars en Merle, maar ook met je scrapbezigheden!
    Groetjes en geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww wat is dit gaaf zeg!!! Ik heb de foto's even vergroot, want dit is toch een schitterende creatie, mag je met recht trots op zijn!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi album vol verrassingen weer, heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Mirande wat een prachtig fotoboek heb je gemaakt.
    Je vroeg waarmee ik de stipjes op mijn kaart heb gemaakt dat heet Frantage en dat doe op de kaart en dan met de heattool verwarmen dan wordt het zo als het er uit ziet
    Een fijne avond
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kunstig allemaal hoor! Ziet er super uit, prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterend album Mirande. Fijn dat je het nog laat zien want wat is dit leuk! Ik wist niet eens dat er zo iets als een prinsessendag bestond, maar wat leuk om dit zo samen mee te maken. Hele lieve en mooie foto's in een heel gaaf album, zo leuk al die flapjes en tabjes. Ik kan me voorstellen dat je hier graag in zit te bladeren en je dochter ook. Wat een mooie herinnering aan een fijne moeder-dochter/prinsessendag ;) Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Mirande,

    Wat een prachtig album! Super leuk om van 1 dag zo'n album te maken! Lijkt me ook heel leuk, zo'n prinsessendag! Wat zal ze genoten hebben! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Mirande wat heb je dit geweldig mooi gemaakt, ik kijk mijn ogen uit, een herinnering voor altijd. Heb zelf dan geen dochter maar als ik er eentje zou hebben zou ik ook zo een dag hebben willen meemaken, zo leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi gemaakt.
    en heel mooi in het roze
    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een geweldig mooi album en een schitterende herinnering. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooo, zeg je kunt wel zien dat je vakantie hebt!
    Dit schitterende album had ik nog niet gezien wat is dit een prachtig album!
    Leuk al die schitterende prinsessenfoto's en inderdaad veel leuke verschillende pockets om iets in te verstoppen.
    Ik heb genoten van al dit moois hoor en wat een prachtige herinnering voor Merle is dit later.
    Ik lees even door want ik zag nog een mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande