woensdag 24 februari 2016

Hoera 7 jaar!


Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie dit mini-album laten zien. Ik heb dit album gemaakt voor het allerliefste vriendinnetje van mijn dochter. In juni hebben deze dames samen hun verjaardagsfeestje gevierd. Samen hebben we de uitnodigingen gemaakt voor het feestje. Dus na het feestje wilde ik haar wel een leuk album geven als aandenken aan het geslaagde en gezellige feestje. 
 
 
 Zo ziet het album eruit als je hem opendoet. Aan de linkerkant een pocket met enkele labeltjes en de uitnodiging voor het feestje. Aan de rechterkant een aantal bladzijden, die je open kunt klappen om de foto's te bekijken.
 

 
De uitnodiging en twee labeltjes die in de pocket verstopt zitten.

 
Een van de pagina's uit het boekje
 

 
 Wat hadden de meiden die middag een lol met alle vriendjes en vriendinnetjes uit de klas. Maar ze hadden vooral veel lol met elkaar!
 

Op de achterkant heb ik mijn eigen naamstempel maar weer eens een keer gebruikt. Jade was erg blij met haar mini album en hij staat nu op haar kamer, zodat ze nog vaak kan terug denken aan dit leuke feestje. Op naar het volgende feestje zullen we maar zeggen.
Groetjes Mirande

3 opmerkingen:

  1. Gezellig weer een blogbericht van jou...en wat voor eentje!
    Jij bent toch echt een kei in het maken van verjaardagsfeest-en jaar boekjes!
    Wat is Merle al weer een grote jonge dame, heerlijk die twee meiden op de foto's!
    Wat zal Jade trots zijn op haar eigen boekje!
    Fijne week en groetjes
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mirande, super leuk dit album! Een heel leuke herinnering! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk! Wat een supermooie herinnering heb je weer gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande