woensdag 2 mei 2018

Cutie patootie



Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo met deze leuke sketch. 


Dit is mijn voor mij de eerste keer dat ik een voorbeeld mag maken voor de challenge. 
Ik heb met deze sketch een babykaartje gemaakt. 



Ik heb hiervoor het designpapier van Joy gebruikt uit het blok La Vie Belle, Little Miracle. Dit is een leuk blokje met papier, die je kunt gebruiken voor jongens en meisjeskaartjes. Ik heb dit keer gekozen voor de roze variant. 
Ik heb dit papier gecombineerd met kraft, witte en roze cardstock. 
Het babyplaatje komt ook uit het blokje van Joy.
Verder heb ik nog enkele stansjes op mijn kaart verwerkt, zoals de hartjes. Deze stans heb ik in twee delen geknipt zodat er aan twee kanten hartjes te zien zijn. 



Ook heb ik wat glitterbloemetjes, glittersteentjes en plakpareltjes op mijn kaart verwerkt.



Verder heb ik nog een bloem en een glitterlintje gebruikt. 
De kaartjes komen ook allemaal uit het papierblokje wat ik gebruikt heb. Ik heb de kaartjes allemaal op wit cardstock geplakt en ze daarna nog een keertje uitgeknipt zodat ze allemaal een wit randje hebben. 


Wil je ook mee doen met de challenge? Maak dan zelf ook een leuke kaart n.a.v. deze leuke sketch maar gebruik wel deze mal van Dutch Doobadoo.


En wie weet win jij wel een mooie prijs. Heel veel plezier en succes. 

Groetjes Mirande


3 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart met die mal. Lief voor de geboorte van een meisje, schattige tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige babykaart met een schattig plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lief gedaan. Dit is ontzettend schattig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande