woensdag 8 april 2020

Vrolijk Pasen



Hoi, hoi,

Ik heb dit een cadeaudoosje voor de Pasen gemaakt. Hiervoor heb ik de
mal 470 713 060 Dutch Box Art A4 gebruikt.




Ik heb de basismal over getrokken op creme cardstock.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan
met designpapier van My Favorite Things.
Ik heb designpapier voordat ik het op het doosje heb geplakt
 nog een keer gemat op zwart cardstock.
 Hierdoor krijgt het een net iets chiquere uitstraling.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met verschillende stansen van Jocelijne Design.
Hieronder kun je de gebruikte stansen vinden.







Ik heb alle kanten van het doosje versierd met figuurtjes of stempeltjes. 
De paasstempeltjes die ik gebruikt heb komen 
uit een paasstempel setje van Marianne Design. 
Door de bovenkant van het doosje heb ik een elastisch lintje
geregen en deze daarna dichtgeknoopt.


De stempel die ik hierboven gebruikt heb is al een wat oudere stempel.
 Maar hij blijft leuk, zeker in combinatie met wat extra 
randjes die ik met een zwarte fine-liner erom heen gezet heb. 

 


Nu ga ik het doosje snel vullen met wat lekkere chocolade eitjes 
om het daarna weg te geven aan een eenzame oudere. 
Die kunnen wel een leuke verrassing gebruiken in deze moeilijke Corona tijd.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



 



2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkheid! Heel leuk doosje om weg te geven of neer te zetten... zal wel zo leeg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig en super leuk paasdoosje! Echt héél knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande