maandag 1 juni 2020

To the Beautiful Brithday Girl



Hallo allemaal,

Het is alweer juni dus ook deze maand hebben 
we weer een leuke challenge voor jullie bedacht. 
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een creatie
en post deze in de Dutch Doobadoo challenge groep op Facebook. 
Misschien win jij dan wel een leuke prijs met jouw creatie.


Dit is mijn voorbeeld



We hebben voor deze challenge  de onderstaande mal gebruikt.


Dutch Card Art A5 Canvas Shoe
470 713 750

Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock. 
Door het papier eerst dubbel te vouwen heb ik er een dubbele 
kaart van gemaakt. Ik heb de onderkant hiervoor gebruikt.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier.
En een heel lief stempeltje van My Favorite Things. 
Ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell Potloden.
Hier en daar heb ik een glittertje aangebracht met een Nuvo glitterpen.


Hierna heb ik verschillende bloemen en wat takjes uitgestanst. 
Die heb ik om het meisje heen geplakt. 
In het midden van de bloemetjes
heb ik plakpareltjes geplakt. 
De tekst "To the Beatiful Birthday Girl" hoort bij dezelfde stempelset.
Deze heb ik gestempeld op een banner van Noor, die heb ik uitgestanst 
en de zwarte stipjes heb ik gemaakt met een zwarte fine-liner.


Ook de vogeltjes horen bij dezelfde stempelset. 
Ook deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Potloden.
Het afdrukje heb ik geplakt op een soort van boekje.
                                           In dit boekje heb ik nog 2 tekststempels gebruikt.


Hier en daar heb ik mijn kaart nog bewerkt met een zwarte fine-liner.
Ik ben beniewd wat jullie van mijn voorbeeld vinden.

Ik wens jullie heel veel plezier bij het maken van deze challenge. 
En hopelijk doen jullie ook deze maand weer gezellig mee.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande