donderdag 7 januari 2021

Speciaal voor jou.

 


Hallo allemaal,

Dit kaartje is speciaal voor jou! Om je even te laten weten dat ik aan je denk. Met de build up mal van ollie heb ik deze kaart gemaakt. 

Build up olifant
470 713 795

Ik heb als basiskaart de mal gebruikt die hoort bij de Crafty Kit Frosty Winter. Deze mal is alleen te verkrijgen wanneer je de kit aanschaft maar het papier is zo leuk dat dat vast geen probleem kan zijn. 

Ik heb de mal 4 keer overgetrokken, 2x op wit cardstock, 1 x op blauw cardstsock en 1 x op designpapier van Maja Design. Dit is papier uit de nieuwe lijn Miles Apart.
Ik heb het kaartje wat op dit papier te zien is gebruikt als kaart die Ollie vast heeft. Op dit plaatje staat de tekst "Thinking of you"


Hierna ben ik met Ollie aan de slag gegaan. Hij heeft een ballon vast waarop ik de tekst "Speciaal voor jou" gestempeld heb.  E staat nog een kleine verrassing op de grond naast Ollie. 
De ontvanger van deze kaart moet nu toch wel het idee krijgen dat er aan hem of haar gedacht wordt vinden jullie niet? 


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog. Ik wens je nog een hele fijne dag en wie weet tot snel.
Groetjes Mirande





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande