dinsdag 8 juni 2021

Proficiat met de geboorte van jullie dochter!


Hallo allemaal,

Met deze nieuwe Fold Art mal van Dutch Doobadoo maakte ik een geboortekaartje. Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock. Daarna heb ik de kaart beplakt met roze designpapier met daarin een gouden glitterstipje. Wat een leuk papier is dit. Helemaal mijn ding. 😊 Ik heb het designpapier nog wel eerst gemat op kraft voordat ik het op de basiskaart geplakt heb.


Dutch Fold Art Ange
470 713 872


In het midden heb ik een stempelafdrukje gebruikt van Nellie's choice. Wat een schattig stempeltje is het vinden jullie niet?


Vervolgens heb ik het stempelafdrukje van het beertje ingekleurd met Faber Castell potloden. 


 


Aan de linker en rechterkant van de kaart heb ik bloemetjes verwerkt, die ik gemaakt heb met een stans van Carlijn/Jocelijne design. De grasrand he bik gemaakt met een stans en de kleine bloemetjes in het gras heb ik gemaakt met een pons. De teskt "proficiat" heb ik gestempeld met inkt waarna ik er roze emobossingpoeder overheen heb gestrooid. De wolkjes heb ik ook gemaakt met een nieuwe stans van Carlijn/Jocelijne design.


Aan de rechterkant heb ik ook een tekst gestempeld en hierover heen ook roze embossingpoeder gebruikt. Als laatste heb ik nog enkele lijnen met een zwarte gelpen getrokken om hier en daar wat extra accentjes te maken.


Ik vind het wel een vrolijk geboortekaartje geworden. Helaas kan ik hem niet gebruiken omdat onze buren een zoon hebben gekregen in plaats van een dochter. Dus ik mag weer een avondje knutselen maar dat vind ik niet zo erg hoor. Hihihi.
Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande