donderdag 5 augustus 2021

Hiep Hiep Hoera! Gefeliciteerd




Hallo allemaal,

Hebben jullie deze leuke mal van het busje al gezien?
Ik heb er een verjaardagskaartje meegemaakt.
Ik gebruikte hiervoor de onderstaande mal


Dutch Doobadoo Card Art auto VW

470 713 876

Het busje heb ik eerst overgetrokken op wit cardstock om hem vervolgens te beplakken met oranje desingpapier, lekker retro, zullen we maar zeggen. 

In het busje rijden de 2 giraffen rond. Lekker chillen met een bloemetje in haar mond hoort er ook bij.


Zo te zien hebben ze het prima naar hun zin tijdens deze rit.


Voor het maken van de giraffen heb ik deze build up mal gebruikt.
Dutch Doobadoo Build up mal Giraffe
470 715 864


Als laatste heb ik nog wat accentlijntjes gezet en wat verjaardagsstempeltjes gebruikt. De bloemen op de motorkap van de auto heb ik gemaakt met een vel bloemen, die ik oranje heb gemaakt met inkt.
De jarige was erg blij met deze kaart. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


 

1 opmerking:

  1. Wat heb je de bus een leuk uiterlijk gegeven, en ook leuk met de giraffe erin heel erg leuk.
    Vind de dieren best wel bewerkelijk maar als ik dit zo zie ga ik misschien toch voor de bijl.
    Goed dat je dan een kaart er van zie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande