donderdag 28 oktober 2021

Kerstfeest met de familie pinquin



Hallo allemaal,

Vandaag heb ik weer eens een kerstkaartje gemaakt. Ik gebruikte voor de basiskaart deze mal van Dutch Doobadoo. 


Dutch Doobadoo Shape Art Banner Ster
470 784 041

Ik heb de basiskaart overgetrokken op zwart cardstock en deze vervolgens beplakt met designpapier in combinatie met goudglitter papier. 


De schattige pinquins heb ik gemaakt met een stans van Elisabeth Craft design. De ijsschots komt uit een stempel en stansset van Marianne Design met de ijsbeertjes. 
De tekst "Kerst" heb ik gemaakt met een stansenset van Carlijn Design.


Ik ben zelf wel blij met een eindresultaat maar ja ik ben nou eenmaal ook gek op pinquins. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie een hele fijne dag vandaag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande