donderdag 25 november 2021

Gluurpiet kijkt even in het grote boek

 

Hallo allemaal,

Hebben jullie gluurpiet al gezien. Hij kijkt stiekem even in het grote boek van Sinterklaas om te zien voor wie deze pakjes zijn.  Het boek heb ik gemaakt met de nieuwste mal uit de Dutch Doobadoo Sinterklaascollectie


Dutch Card Art Sinterklaasboek 
470 784 065


Voor het gluurpietje gebruikte ik deze build up mal


Dutch Card Art Piet
470 713 826


De staf heb ik gemaakt van goudglitter papier en de pakjes maakte ik met de onderstaande Dutch Doobadoo mal. Het zwarte pakje is trouwens gemaakt met een stans van Carlijn Design. 

 

Ik ben benieuwd voor wie de pakjes zijn, jullie ook? Tot nu toe heb ik nog geen pakjes gekregen dus ze zijn vast niet voor mij...😕😂

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande