zondag 20 november 2022

Ho Ho Ho.....

 


Hallo allemaal,


Vandaag laat ik jullie dit kerstkaartje zien. Ik heb hiervoor deze nieuwe mal van Dutch Doobadoo de kerstjas gebruikt.


Dutch Doobadoo Card Art Kerstjas
470 784 180


Ik heb de jas eerst overgetrokken op wit cardstock. Hierna ben ik aan de slag gegaan met een stuk oud designpapier van Maja Design. Ik heb een peakaboo stempel van Marianne Design in het midden van de jas gebruikt ter versiering. Het afdrukje heb ik ingekleurd met alcohol markers. De rand van de muts heb ik ook bewerkt met sneeuw. De tekst "HOHOHO" heb ik gestempeld. 
De kraag van de jas heb ik nog een keer op wit cardstock overgetrokken en daarna bewerkt met foambal klei. De touwtjes in de jas heb ik gemaakt van een lintje met daaraan 2 houten kralen. Als laatste heb ik met een zwarte fine-liner nog wat accentlijntjes op de jas getekend. 

Dit is wel een hele leuke mal waar ik vast nog wel vaker een winter/kerstjas mee zal gaan maken.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer. 

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande