dinsdag 6 februari 2024

Voor de jarige Hiep Hiep Hoera!


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit verjaardagskaartje zien. Ik heb hiervoor de leuke digistempel van dit uiltje gebruikt. Deze is van Last Minute Manda- Whoo loves you.



Ik kleurde het afdrukje in met mijn Faber Castel Potloden en gebruikte hiervoor de kleuren

roze 124 - roze 128 -  groen 276 - grijs272 - grijs 255


De tekststempels zijn van Carlijn Design. De tekst "Hoera" heb ik gemaakt met een letterstans van Marianne Design.



Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende blogpost.







 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande