vrijdag 22 maart 2024

Van harte gefeliciteerd! Fijn Dag!




 Hallo allemaal,

Met deze leuke digistempel van 
Amanda Jayne Designs - Hartballon Eekhoorns maakte ik dit verjaardagskaartje.


Ik kleurde het afdrukje in met Faber Castell potloden en gebruikte daarvoor de volgende kleurtjes

rood 142 - oranje 186 - donkerbruin 177 - licht bruin 182 - groen 170 en zilver 231

De tekstjes heb ik gestempeld met verschillende setjes van Carlijn Design.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.


1 opmerking:

  1. Hoi Miranda, vanmiddag hebben we bij je gestaan in Klarenbeek en ik heb mijn ogen uitgekeken en leuke ideetjes opgedaan! Aartje zei op de terugweg dat je bij Kleuren met Potloden zat dus nu kom ik zo maar even langs.
    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande