maandag 16 september 2019

Noel


Hallo allemaal,

Met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt.
Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo mal
Dutch Card Art Noel
470 713 734  gebruikt.


Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock.
Daarna ben ik aan de slag gegaan met wat ouder design papier van Maja. 
Maar het blijft mooi papier.
Ik heb alle letters daarna nog een keer gemat op blauw cardstock of kraft.


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met 2 verschillende stempels van Wild Rose. 
Ik heb de stempelafdrukjes ingkleurd met Faber Castell potloden.
Vervolgens heb ik nog een tekststempel met de tekst " Fijne Feestdagen" gebruikt.


Achter de onderste stempel heb ik nog 2 kerstbomen geplakt. 
Deze bomen zijn gemaakt met een stans.
Als laatste heb ik met een witte gelpen witte rondjes hier en daar 
op de blauwe letters gezet, dat zijn de sneeuwvlokjes die naar beneden vallen.


De hele kaart heb ik op een grotere rechthoekige kaart
 geplakt zodat het wat steviger is.
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande











4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande