woensdag 10 juli 2024

Jij verdient een bloemetje


 Hallo allemaal,

Aan het einde van een schooljaar nemen er altijd wel een paar collega's afscheid. Zo ook dit jaar weer. Voor een van die collega's maakte ik dit kaartje.
Ik gebruikte hiervoor de stempel

Polka Doodles Winnie Daisy Fairy Flower Daisy Winnie Daisy

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden en hiervoor gebruikte ik de volgende kleurtjes
Blauw 152 en 154
Bruin 177 en 1790j
Roze 130 en 189
Groen 167 en 171

De tekststempel is van Studio Light en de bloemblaadjes zijn gemaakt met een stans van Elisabeth Craft Design.

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.



2 opmerkingen:

  1. Mirande een lief mooi kaartje.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, leuke kleuren heb je gebruikt. Het meisje is mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande