vrijdag 1 oktober 2010

Geboortekaartje

Hoi, Hoi,

Mijn dag kan niet meer stuk!
Het is me eindelijk gelukt om een gekleurd lijntje om de foto's te krijgen.
Het heeft me echt avonden gekost om dit voor elkaar te krijgen maar dankzij de laatste tip van Patricia is het dan toch gelukt. Bedankt Patricia, het zat hem toch in de eenvoudige stijl, hoor.
Bij deze wil ik iedereen, die op wat voor een manier dan ook met me meegedacht heeft, heel hartelijk bedanken voor alle spontaan aangeboden hulp.

Ik ben vandaag bezig geweest met het maken van een geboortekaartje voor mijn nichtje. Zij heeft afgelopen week een zoontje gekregen. Ik wilde graag een kaartje maken wat past bij het geboortekaartje van haar zoontje, in dezelfde kleuren en ongeveer dezelfde stijl. Het geboortekaartje is blauw met heel veel bloemen, in de kleuren wit, bruin en blauw. 
Kijk zelf maar eens naar de foto's, ik denk dat dat aardig gelukt is.






3 opmerkingen:

  1. Wauw Mirande..het is je gelukt..YES!!!!
    Eigenlijk dankzij Bjorn ...eeh Peter, want hij heeft de laatste tip gegeven.
    Maar wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Hij is echt superleuk en inderdaad helemaal in dezelfde style. Dan weet je zeker dat zij hem ook mooi vinden. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hayyy
    superleuk geworden!!!
    moeten echt gauw weer afspreken hoor, kan je vanavond niet hahahaha
    heb trouwens allemaal bloemen gekocht, als je er ook wat wil moet je gauw komen kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mirande,
    Wat een leuke kleurencombinatie. En de binnenkant is ook zo leuk geworden, schattig!
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande