vrijdag 29 oktober 2010

Kerstkaart met waxinelichtjes

Hoi, Hoi,

Deze week ben ik weer druk aan het scrappen geweest.
Dit kaartje heb ik al een tjjdje op mijn "te maken wensenlijstje" staan.
Ik zag het kaartje op het blog van Linda. Ik was direct helemaal verkocht toen ik deze  super gave kaart zag. Woensdagavond had ik eindelijk tijd en ben ik er aan begonnen en vandaag heb ik het afgemaakt.  De werkbeschrijving is te vinden op het blog van Jeanet, ik kwam hier via het blog van Linda.
Ik ben erg tevreden over het resultaat. Mijn mooiste kerstkaart tot nu toe, vind ik zelf. Maar dat komt mede door het nieuwe Magnolia stempeltjes. Die zijn zo gaaf. Bedankt Peg.

Groetjes Mirande




4 opmerkingen:

  1. Oooh ik ben hier ook mee bezig! Het is echt een super modelletje! De jouwe is ook schitterend geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Mirande! Super kleurtjes en het stempeltje is ook erg schattig! Heel mooi gemaakt. Fijn weekend. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, deze is prachtig!! Hele mooie kleuren ook, zijn wel mijn favoriet. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mirande

    Ik zag je bij Patricia d'r blog langs komen, en ben even gaan spieken.
    Mooi heb je dit gemaakt zeg! Mag je nog wel ff flink door scrappen wil je iedereen zo'n kunstwerkje toe sturen met de kerst!! hhihi

    Gr Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande