vrijdag 29 oktober 2010

Kerstkaart

Hallo,

Hier ben ik weer met mijn zoveelste kerstkaart, ik heb echt de smaak te pakken. Ik scrap op dit moment zoveel dat andere dingen gewoon blijven liggen. Maar ach dat komt later wel weer.
Dit keer een simpel kaartje dat heel snel te maken is.
Ik heb een sneeuwpoppetje geembosd (ik heb geen idee hoe ik dit moet schrijven). Deze heb ik ingekleurd met enkele derwent potloden. Daarna heb ik een color core cardstock gebruikt, die ik door de cuttle bug heb gehaald. De achtergrond heb ik opgeschuurd met een schuursponsje, vandaar de kleurverschillen in de achtergrond. Het sneeuwpoppetje staat in de sneeuw, dit zijn twee stroken papier die ik gescheurd heb. Het gescheurde randje heb ik met inkt bewerkt. Daarna heb ik er een sneeuwster bijgeplakt en een stempeltje, die vastgemaakt is met een lintje. Ik had het kaartje echt zo af en het resultaat is best leuk. Wie weet een leuk idee voor mensen die niet zoveel tijd en energie willen besteden aan het maken van kerstkaartjes.
Fijne avond en veel knutselplezier.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande